Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Starten….zucht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 maart 2012 om 13:05 #17883090
heb je de stekkers al in elkaar geschoven
hoor het wel15 maart 2012 om 13:11 #17883091Wat haalt dat stekkerverhaal van je eigenlijk uit Camper? Heb ‘t je al een paar keer horen roepen, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord..
15 maart 2012 om 13:21 #17883089nee dat dacht ik al
maar dat werkt die modules
gaan nog al eens kapot
komt ook van het staan
dan vonkt de ontsteking niet goed
heb aan die auto,s vroeger veel
gewerkt
groetjes15 maart 2012 om 14:16 #17883088gelukt
15 maart 2012 om 15:13 #17883087maar heeft dat ook met de natte bougies te maken?
15 maart 2012 om 16:03 #17883085Eerlijk gezegd zou ik het stekkerverhaal eerst eens door een ander forumlid bevestigt willen zien voor ik dit zou proberen Joel.
15 maart 2012 om 16:44 #17883084ja zie maar toch
het kan geen kwaad
vroeger wel meer gedaan
en je bougie,s
worden nat omdat hij niet genoeg vonkt
groetjes15 maart 2012 om 18:09 #17883082@camper wrote:
ja zie maar toch
het kan geen kwaad
vroeger wel meer gedaan
en je bougie,s
worden nat omdat hij niet genoeg vonkt
groetjesWil je misschien eens uitleggen en onderbouwen wat die stekkeractie uithaalt? Wat doet de auto dan wel/niet?
Alvast bedankt.15 maart 2012 om 18:14 #17883081probeer het nu gewoon even
dan weet je het gaat niks kapot15 maart 2012 om 18:21 #17883080@camper wrote:
probeer het nu gewoon even
dan weet je het gaat niks kapotAls je zo goed weet dat dit eventueel een oplossing kan zijn, lijkt het me toch ook dat je even kan onderbouwen waarom dit is, en wat deze actie uithaalt? Lijkt me erg interessant om te weten namelijk.
15 maart 2012 om 21:37 #17883114jongen is bvoor mijn 20 jaar geleden weet ik niet meer
ik heb het geweten
telang er uit ben sinds kort
weer een beetje aan het sleutelen15 maart 2012 om 22:02 #17883115:jerry
zal het morgen wel eens proberen ;)
16 maart 2012 om 07:32 #17883116dan loopt hij weer goed
16 maart 2012 om 09:14 #17883117Net even naar gekeken maar die stekker zit aardig vast volgens mij en ik durf er niet zomaar met mijn volle gewicht aan te gaan hangen
16 maart 2012 om 10:31 #17883118zijn het twee stekkers
zitten achter de bobine
toch die zou er gewoon uit moeten
kunnen
en dan in elkaar steken
dan omzeil je de module
die modules geven graag storing
dan vonkt je auto niet goed
en als je de stekkers in elkaar steek
werkt het weer heb met een rekord 20 liter
zo 3 jaar lang gereden liep als een tierelier
groetjes16 maart 2012 om 12:32 #17883119nee ik zie een stekker en een kabel naar delco
16 maart 2012 om 12:33 #17883120gooi die stekker eens los
en kijk dan eens wat hij dooet16 maart 2012 om 14:46 #17883121ik heb bij mijn manta maar 1 stekker op de module.
ik snap het stekker verhaal ook nog steeds niet.
gooi ook eens je carter leeg grote kans dat die vol benzine staat.16 maart 2012 om 16:16 #17883122ik denk dat hier de stationair relais wordt bedoeld, maar
die zit lang niet overal op en kan er gewoon tussen weg.16 maart 2012 om 18:28 #17883123klopt maar die modules
kunnen klote hoor
als je hem los gooit
moet je het verschil merken
ik denk haast zeker16 maart 2012 om 21:00 #17883124module of stationair relai zijn 2 verschilende dingen.
en de module zit onder de bobine met 1 stekker.
die vertoont vaak problemen bij warme motor.16 maart 2012 om 22:15 #17883125tja jij vraagt raad
probeer alleen maar tehelpen
groetjes17 maart 2012 om 00:04 #17883126is niet mijn topic.
maar goed.
ik zeg wat ik weet en jij wat jij weet.
wat de gene er mee doet is zijn zaak.
we kunnen het niet altijd bij het goede eind hebben.
het is en blijft oude wagens klaar.17 maart 2012 om 09:40 #17883127@Camper,
Hier een foto van zijn motorruim (uit zijn project topic)
Hier is duidelijk te zien dat er geen stationair loop op zit. Dus het doorverbinden zal niet lukken
@Joel;
Probeer eens met volgas te starten. Mocht hij afslaan zodra je onder de 2K toeren komt, is of de stekker van je luchtmassameter (waar het luchtfilter op zit) los, of deze is zelf naar de klote. Dan loopt het systeem op de noodloop en wordt er continu benzine ingepompt. Zodra de motor dan onder de 2K toeren komt, komt er te weinig lucht bij, en valt hij stil (te rijke verhouding dan)
Kan ook zijn dat de drukregelaar zelf (die op de retourleiding zit) de geest gegeven heeft en continu volle druk op de injectoren zet, wat ook weer tot gevolg heeft dat er teveel geïnjecteerd wordt.Eerste probleem is goed te testen door een andere lmm te monteren (vast wel iemand van het forum bij jou in de buurt die dat voor je kan regelen)
als het de druk regelaar is, kom je die te wisselen. kosten de wereld nieuw ook niet en zijn nog vrij goed te vinden op de sloperijen.17 maart 2012 om 12:39 #17883128achter de bobine die stekker bedoelde ik
mijn rekord wil niet goed starten
en als ik er startpiloot in spoot liep hij even
iederekeer zwarte bougie.s stekker er uit en lopen
zodoende zeg ik dat tegen je hoor voor dat
ik gelijk heb -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.