startblokering Tigra x16xe ”omzeilen""

Forumindex Forums Modellen Tigra startblokering Tigra x16xe ”omzeilen""

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Noordpoolgsi
    Deelnemer

Is de startblokkering van en tigra te omzeilen ?

Het gaat hier om een crossauto en het kastje van de blokkering is defect.
      Heb dus eigenlijk alleen de plus van de ecu nodig en de geschakelde + van de pomp en injectie.

Of zit in de ecu een transponder/chip wie in verbinding staat met sleutel /stuurring ? :hmmz

Grt

corsaboy
      Deelnemer

Yup, chip zit in de sleutel, de transponder staat in contact met de ecu.

Ik plakte de chip altijd vast op de transponder. Misschien dat je de startblokkering met een tech 2 helemaal kunt uitzetten.
        Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Je kunt wel heel snel andere sleutels programmeren.

Haasje17
        Moderator

Stuur RamSwa72 maar een PM die heeft startonderbreking uit de ecu laten programmeren bij een bedrijf.

Noordpoolgsi
          Deelnemer

Zit er in de sleutel zelf een chip ? heb namelijk een tigra met precies de zelfde sleutel als mn pa in de combo heeft 1995. en daar zit zeker weten geen chip in :vertag king:

Bij die tigra zit wel een soort van centrale vergrendelingskastje … :hmmz

Als ik sleutel omdraai loopt die 5seconden.
            Zet ik direct stroom op de brandstofpomp loot die ook maar 5 seconden (pomp loopt dan door)

Dus denk dat de injectie word afgesneden via de chip hmmz. ook hier directe + op :hmmz :sleeping

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.