Start problemen Opel Astra 2003

Forumindex Forums Modellen Astra Start problemen Opel Astra 2003

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    jvdgbell9@msn.com

Mijn Astra van 2003 wil niet meer starten zelfs de startmotor reageert niet meer heb een nieuwe accu in gezet maar als ik hem aan sluit krijg ik een vonk te zien dus ik vermoed een sluiting en als de accu is aangesloten en haal de sleutel uit het contact blijven wel alle verklikker lampjes branden normaal gaat dat uit. Ik heb wel ontdekt bij het rijden dat er een verklikker een auto met een sleutel ging branden en ging niet meer uit. wie kan mij zeggen of uitleggen wat het probleem zou kunnen zijn.
      De motor is wel uit de auto gehaald en er zijn nieuwe zuigerveren ingezet na de reparatie heeft de auto wel gereden maar na een paar dage kreeg ik dus het hierboven geschreven probleem.
      Ik zou heel blij zijn als ik een reactie hierop krijg want ik woon in een land waar ik niet terecht kan voor informatie van dit probleem er is nergens iets van een Opel dealer alleen maar garages en dealers van Japanse auto’s

lodewijk73
      Deelnemer

Misschien de massakabel van motor naar chasie

bart-gsi
        Deelnemer

Idd kijken voor de massa..
          Als je een vonk krijgt bij je accu pool als je je contact nog aan hebt staan is redelijk normaal.. Je maakt het stroom circuit weer gesloten.. Dus stoom gaat weer rond.. Met het contact uit heb je dat minder omdat je contact dan minder door laat…

Brand ook je abs storingslampje??

Van je startmotor niet aanslaan.. Kijk eens hoe die is aangesloten.. Draden passen maar op 1 manier maargoed kan nog foutgaan…

jvdgbell9@msn.com

Beste Lodewijk73 en Bart-gsi
            Dank jullie wel voor jullie uitleg maar het probleem is inmiddels opgelost was de pen van het slotcilinder dat afgebroken was het contact is dus in die stand blijven staan dat het contact maakte vandaar die vonk maar het niet starten was dus het euvel gebroken slotcilinderpen.

CommoCruiser
            Deelnemer

Eigenlijk heel simpel, maar vind het maar eens.
              Mooi dat hij het weer doet :thumbup

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.