Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Start problemen Ascona c 1.6 s
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 november 2011 om 14:40 #17243302
Laatst kon ik zonder problemen mijn ascona starten tot mijn grote schrik zag ik dus dat de kachel radiateur lek was en het dus nat werdt in de auto. Pff Dat werdt dus een flinke klus.
Maar goed die hebben we dus vervangen en verder alles weer ingebouwd nu wou ik later de auto weer starten en toe deed hij dus helemaal niks meer helemaal geen slag zelfs de brandstofpomp hoor ik niet meer.
Kan iemand mij vertellen wat nu het probleem kan zijn.Groetjes Berny.
14 november 2011 om 16:15 #17943032Accu leeg?
Accupool los?(niet goed vast gezet)14 november 2011 om 16:19 #17943033@H&T wrote:
Accu leeg?
Accupool los?(niet goed vast gezet)Nee de accu was vol en ook goed vast gezet
dus dat is het probleem niet.14 november 2011 om 17:03 #17943034ergens een massakabel of stekkertje van het contactslot vergeten??
14 november 2011 om 18:04 #17943035@asconahobbyist wrote:
ergens een massakabel of stekkertje van het contactslot vergeten??
Van het contactslot hebben we niks los gehad dus dat kan
het volgens mij niet zijn. We hebben alleen de stekkers van het dashboard
los gehad. En een massakabel ? lijkt mij ook niet.14 november 2011 om 18:33 #17943036onder het dashboard,iets boven de pedalen hangt een stekkertje met contrastekker die van het contactslot af komt.
Een zwart/rode draad,als je die loshaalt vergeet je m geheid weer terug te zetten,spreek uit ervaring.
Zou die maar ns opzoeken.14 november 2011 om 18:42 #17943037@asconahobbyist wrote:
onder het dashboard,iets boven de pedalen hangt een stekkertje met contrastekker die van het contactslot af komt.
Een zwart/rode draad,als je die loshaalt vergeet je m geheid weer terug te zetten,spreek uit ervaring.
Zou die maar ns opzoeken.Oke bedankt ga morgen gelijk even kijken.
Mocht dat het niet zijn dan lees je dat wel weer.Groetjes Berny.
15 november 2011 om 15:38 #17943038@Berny wrote:
@asconahobbyist wrote:
onder het dashboard,iets boven de pedalen hangt een stekkertje met contrastekker die van het contactslot af komt.
Zou die maar ns opzoeken.Oke bedankt ga morgen gelijk even kijken.
Mocht dat het niet zijn dan lees je dat wel weer.Groetjes Berny.
Je had helemaal gelijk ik heb het stekkertje gevonden
dat wil zeggen een grote en een kleine.
Ik ben er nu wel achter waar die grote op komt
Alleen moet ik nu nog even uitzoeken waar die kleine van af komt.
Maar je hebt mij al een heel eind geholpen daar ben ik je heel erg dankbaar voor.groetjes Berny.
15 november 2011 om 22:50 #17943039die kleine moet zo’n enkel schuifstekkertje zijn,die komt gewoon op een enkele contrastekker.
Even goed zoeken,hij kan er niet ver vandaan hangen,ook dezelfde draadkleur,dikke zwart/rode draad!
Mooi dat je de oorzaak gevonden hebt :thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.