Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Start niet….
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 augustus 2010 om 06:37 #17224203
Ok, dit is best een vaag probleem….
Corsa wil soms niet starten.
Hij draait wel rond en je hoort em ook. Hij slaat alleen niet aan zeg maar.
Probeer ik het later weer dan slaat ie na ff wel weer aan, behalve tot nu toe dan.
Bougies zijn goed én als ie loopt dan loopt ie ook gewoon goed.
D’r zit DIS ontsteking op, maarja…normaal start ie wel, dus de ontseking zal het niet zijn?
Maar ook als ie start betekend dat dat ie genoeg benzine krijgt.
Alle kabels e.d. zitten verder vast.Heb net ff het brandstofrelais, bij de ECU, los gehaald en opnieuw erin gedrukt. FF ECU aangedrukt.
Maar nog steeds niet. Het moet eigenlijk wel iets kleins zijn, maar ik heb geen idee meer eigenlijk…..
Jullie misschien?
2 augustus 2010 om 06:39 #17706521krukassensor
zelf ook gehad soms wel starten en soms niet.
hij gaf ook geen foutcode2 augustus 2010 om 06:45 #17706522origineel gepost door testdrive
krukassensor
zelf ook gehad soms wel starten en soms niet.
hij gaf ook geen foutcodewaar zit dat gekke ding? of verschilt dat per type motor? hebben namelijk een x12sz motor…
En zijn die dingen uitwisselbaar?
2 augustus 2010 om 09:56 #17706523Zijn je sleutels geprogrammeerd? Zo ja, binnenverlichting aan doen, groot licht aanzetten, deuren dicht en dan starten!
2 augustus 2010 om 10:18 #17706524origineel gepost door axel
Zijn je sleutels geprogrammeerd? Zo ja, binnenverlichting aan doen, groot licht aanzetten, deuren dicht en dan starten!why is that axel? zal het straks eens proberen?
heb inmiddels een ander brandstofrelais. Nu nog ff een krukassensor opduikelen en dan alles monteren…
2 augustus 2010 om 10:42 #17706525Daar ben ik ook benieuwd naar…
2 augustus 2010 om 11:09 #17706526Ik heb problemen met mijn immobilisator die niet herkend word door de ecu. De ene keer wel en dan weer niet?
Volgens de dealer heb ik een nieuwe ecu nodig, opnieuw laten programmeren en dan de Mantzel chip weer overzetten. :hmmzAls ik mijn licht binnen aanzet en het grote licht, dan start hij wel in 1 keer:) Doe ik dit niet, dan gaat het motorlampje knipperen. Dan weet ik gelijk hoe laat het is!
2 augustus 2010 om 12:13 #17706527origineel gepost door axel
Ik heb problemen met mijn immobilisator die niet herkend word door de ecu. De ene keer wel en dan weer niet?
Volgens de dealer heb ik een nieuwe ecu nodig, opnieuw laten programmeren en dan de Mantzel chip weer overzetten. :hmmzAls ik mijn licht binnen aanzet en het grote licht, dan start hij wel in 1 keer:) Doe ik dit niet, dan gaat het motorlampje knipperen. Dan weet ik gelijk hoe laat het is!
Okay…..
Nou, ik heb het brandstofrelais vervangen. Krukassensor kon ik niet vinden, dus de oude maar goed schoongemaakt (zag er nog wel erg goed uit).
Accu ff van de polen losgekoppeld.Vervolgens heb ik gedaan wat jij zei, Axel.
In de auto, deuren dicht. Groot licht erop en sleutel om…..BAM! starten en lopen :angel king:2 augustus 2010 om 14:06 #17706528Haha, snap jij hem nog Tikkie jij bent hem:D
2 augustus 2010 om 14:32 #17706529origineel gepost door axel
Haha, snap jij hem nog Tikkie jij bent hem:DHahaha, als jij ’em snapt dan snap ik het ook :D
2 augustus 2010 om 15:11 #17706530pff had ik eerder moeten weten
mn 1e corsa had dat ook steeds,heb hem maar weggedaan van ellende.
(10 jaar geleden):jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.