Forumindex › Forums › Modellen › Astra › stank uit kachel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 maart 2010 om 19:19 #17218424
hallo,
als ik de ventilator aanzet in de auto dan komt er een ontzettende stank uit de kachel.
de auto heeft geen airco en heeft nog geen 2 weken geleden een grote beurt gehad. dus de filter is vervangen.
ik heb geen idee wat er aan de hand is….
wie o wie.
gr vinc
10 maart 2010 om 16:42 #17627327Niemand ???
en nee er zit geen dood dier tussen hahaha
gr vinc
10 maart 2010 om 18:47 #17627328Olie lekkage van de motor, oid, kan je een beetje omschrijven hoe het ruikt??
Vergelijken met olie..
test: Bij warme motor druppel olie op uitlaatspruitstuk gooien en snuffelen.
willem
10 maart 2010 om 19:00 #17627329hey die wim,
ja ik denk zelf dat het geen olie is.
het is gewoon echt een rotte lucht ik kan het lastig omschrijven.
het stink met name als de auto net loopt en je dan de kachel wat hoger zet ( ivm onwaseme)
kleppendekselpakking lekt iets maar goed dat kan het gewoon niet zijn.
gr vinc
10 maart 2010 om 22:13 #17627330origineel gepost door vincent23
hey die wim,ja ik denk zelf dat het geen olie is.
het is gewoon echt een rotte lucht ik kan het lastig omschrijven.
het stink met name als de auto net loopt en je dan de kachel wat hoger zet ( ivm onwaseme)
kleppendekselpakking lekt iets maar goed dat kan het gewoon niet zijn.
gr vinc
als het op een “vis luchtje” lijkt heb je waarschijnlijk je kachelradiatortje lek…krijg je ook een vette walm op je ruit?
11 maart 2010 om 11:52 #17627331origineel gepost door vincent23
Dus als je de kachel op/naar warm draait begrijp ik.
Motor is dan ook warm al wel (koelwater dan) ?Ik heb nu zelf al bij meerdere Astra’s F gehad (ook bij me huidige weer) dat op ‘t moment de kachel temp helemaal nog op koud staat, je ‘m vervolgens naar warm draait (knop halverwege, of verder) er eerst er een beetje een soort van brandlucht volgt.. Deze gaat geleidelijk weg (vrij snel) en dan is ‘t niet meer te ruiken.
Astra F met/zonder airco, maakt niet uit, is me bij beide opgevallen.
Bedoel je dat soms..
Maar ja, de ene neus is de ander niet :D
Net als met kleuren, daar kan ik ook zo vaak met mensen over van mening verschillen :jerry11 maart 2010 om 13:33 #17627332ja een soort visluchtje zou best kunnen, maar geen last van een vette waas op de voorruit.
ja het is idd als ik de kachel naar warm draai en als de motor nog relatief koud is.
ik heb een astra f zonder airco.
maar goed nu nog een oplossing haha
gr vinc
11 maart 2010 om 16:17 #17627333Houd dan de koelvloeistof in de gaten en de olie lekkage.
dat wat Jerremy zegt klopt ook wel, maar dat is een eigenschap van de astra-F.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.