Standaard radio vervanging door dubbel DIN scherm

Forumindex Forums Modellen Astra Standaard radio vervanging door dubbel DIN scherm

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    AstraG187

Heb een opel astra uit 99 en er zit een standaard radio in met knopjes op het stuur. Nu heb ik deze vervangen door een dubbel DIN scherm van Kenwood. Het probleem is dat elke keer als ik de sleutel uit het contact draai en weer erin, alles weer opnieuw moet instellen: taal enzo. Volgens mij heeft het te maken met het dashboard waar de tijd en datum op staat, want daar stond eerst welke track ik afspeelde (met standaard radio). Of moet ik alleen het memory doorverbinden? Wat ik nog weet van het plaatsen is dat de aansluiting van de auto waar de radio op komt een stekkerdoosje is. Moet daarvan een kabel de memorykabel zijn of kan het ook anders?

HarrieAstra
      Deelnemer

Soortgelijke vraag als die jij nu stelt, wordt al verschillende malen behandeld.

Waarschijnlijk moet je de rode en de gele draad wisselen. Rood op geel, geel op rood. Dan zou de radio je instellingen moeten onthouden!

Lees eerst ff de andere topics door voordat je eraan begint!

AstraG187

Ik ga even zoeken dan maar volgens mij doet de zoek functie bij mij niet zo goed op de iPad

HarrieAstra
          Deelnemer

Bij mij op de iPad doet hij het feilloos, haha!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.