Spullen kwijt raken in de auto

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Spullen kwijt raken in de auto

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17775995
    RonaldH
      Lid sinds:
      30 June 2004

      [rquote=1819730&tid=138660&author=bettus accu]

      origineel gepost door 14XE
      Ik vond bij het uitbouwen van een auto de schroevedraaier terug die ik twee jaar eerder bij de inbouw was kwijtgeraakt.

      Xtc pillen,vind ik ook wel eens,tampons,condooms,beschimmelde peen,verrotte aardappel.

      Wat je af en toe niet tegenkomt:jerry

      werk je op een sloperij ofzo?:cool:[/rquote]

      Werkte bij een car hifi shop :jerry

      #17775996
      RobRD
        Lid sinds:
        27 December 2010

        Een van de belangrijkste sleuteltjes kwijt 12 / 13, na veel zoeken niet teruggevonden. Moed opgegeven en een andere gekocht. Toen ik me ruitesproeier bijvulde (voor de derde keer) Zag ik hem ineens in de vouw van het voorspatbord liggen, werd dus klemgehouden door de motorkap.

        #17775997
        RobRD
          Lid sinds:
          27 December 2010

          Ook wel es wat gevonden:

          Mijn auto werd gestolen, na een paar dagen word-tie teruggevonden met wat belangrijke dingen missend. ik ga hem ophalen en na twee dagen vind ik een portemonnee tusschen de stoel en de console met daarin een rijbewijs en een brief van een deurwaarder… van de eerlijke dief. Ben ik heeel even op huisbezoek gegaan :)

          #17775998
          RobRD
            Lid sinds:
            27 December 2010

            Met schoonmaken (af en toe gebeurt dat gondig) was ik alle griebus uit de auto ineens kwijt, waaronder een nog niet zoon oude Arbre Magic, een geurdingetje, vanille.

            Maakt niet uit, was toch troep. de volgende ochtend rij ik de snelweg op en op het moment dat de motor warm is zet ik de kaggel aan, begint het ineens onwijs naar de vanille te stinken in die auto, je kon het bijna eten. Kaggel nog harder, kouwe lucht erbij… Nog meer vanillemur, ik ging kapot en raakte bijna buiten westen. Ondertusschen zoekend naar dat boompie natuurlijk. aangekomen op de plaats van bestemming stap ik al walmend van de vanillemur bij me vrienden binnen en heb gelijk een slechte naam. op dat moment herinner ik me dat het boompie in de waterafscheider ligt, daar waar die opel AL zijn lucht vandaan haalt

            #17775999
            RobRD
              Lid sinds:
              27 December 2010

              Effe de Rekord van me broer geleend om boodschappen te doen: Twee tassen met boodschappen en drie makrelen in een krant. Netjes die auto leeg teruggebracht belt me broer me een maand later op of ik me makrelen nog hebben wou… Die Rekord ging steeds meer stinken en hij had al twee weken alle straatkatten uitde buurt achter hem aan, uiteindelijk vond hij mijn makrelen in de kofferbak

              #17776000
              RonaldH
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Zo heb ik ook een verhaal:

                Een klant kwam met zn auto naar ons toe,de radio leed een eigen leven.
                Uit zichzelf harder zachter wisselen van zender overschakelen naar cd enz enz.

                Wij die radio eruit gehaald,op de testbank niks aan de hand,alles nagelopen,een week op proef,was gewoon goed.

                Klant weer terug,radio weer gemonteerd,weer alles nagelopen,alles ok.

                Klant gaat weg,komt na een uur terug,helemaal over de zeik!
                Die radio deed nog wat hij zelf wilde.

                Weer alles nagelopen,niks aan de hand,zelf gereden niks aan de hand.

                Klant maar niet verteld dat we dachten dat hij gestoord was,klant meegereden op de passagiersstoel,niks aan de hand.

                Klant gaat zelf weer weg,gelijk weer terug,wilde met auto en al door de pui heen rijden.

                Weer die radio.

                Uit ellende maar een ander toestel gemonteerd,zelfde merk.

                Alles ok , met de auto gereden,klant mee op passagiersstoel,alles was goed.

                Klant weer weg,weer terug weer over de zeik,weer hetzelfde probleem.

                Klant ging zelf rijden,1 van ons mee op passagoersstoel.

                Je raad het al,die radio deed weer vanalles.

                Alleen dus als de klant zelf reed.

                Weet je wat het was?

                De afstandsbediening lag onder de bestuurdersstoel,en die klant was zwaarder dan wij zijn,alleen als hij reed drukte hij door zn gewicht op de afstandsbediening.

                Hij heeft wel zn excuses aangeboden,oude radio terug en een flinke fooi gehad:P

                #17776001
                IMpY
                  Lid sinds:
                  18 July 2005

                  die is wel goed:D Maarja over radio gesproken heb mijn oude jvc ook zowat door de pui van de winkel terug gegooid. Extra toen der tijd (dure) radio gekocht omdat hier ipod bediening op zat. Half jaartje werkte die prima. Tot op begeven moment hij de verbinding met de ipod op het ene moment niet meer vond. 3 keer op gestuurd. hebben ze daarna nog mijn radio in de winkel de hele dag laten testen ook niets. Daarna ook met mijn eige ipod omdat het daar aan zou liggen, ook niets. Hoesje van de ipod kwijt geraakt… Vervolgens wel gratis een nieuwe van hun gekregen. Maar de radio functioneerde gewoon volgens hun. In de auto weer hetzelfde probleem jaa ligt aan je auto zeide ze. Ik zeg heb hem ook in de auto van mijn pa geprobeerd zelfde verhaal. Vervolgend radio daar gelaten en geld terug geëist, want hun hadde geen fatsoendelijke andere radio wat mij bevalde. Andere radio in mijn auto gezet nooit meer problemen gehad.

                  Maarja ontopic…

                  Vaak genoeg gsm of sleutels uit mn broek. sta je bij de voordeur om naar binnen te gaan ligge die nog onder de stoel of naast de stoel in de auto hahaha… (ondertussen weet ik dit wel, echter 1e keer vanalles aan het afzoeken waar ik geweest was, nieuwe laten maken en met auto poetsen paar weken erna vond ik ze:D).

                  groeten Twan

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.