Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Spullen kwijt raken in de auto
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 december 2010 om 00:17 #17229668
Wie heeft daar ook wel eens last van?
Je drinken of pakie sigaretten die je kwijt bent waar je heel de reis mee bezig bent om te zoeken, die aan het eind van de reis gewoon onder je stoel liggen of iets dergelijks?
Ik kan mezelf vaak in deze situatie vinden en aan het eind er (gelukkig) wel om lachen.
Deel hier je ervaring mee, ik begin wel.
Laatst stukje touren met een maat van me. Wij denken goh lekker zeg die cadillacs van autodrop. Wij naar de Shell geraced en die dingen gekocht. Uiteindelijk die dingen gekocht en wij eten. Komt er één of andere aso van links voorbij scheuren en wij allebei natuurlijk schrikken. Naja afijn ik verder gereden en nog meer trek in die dingen. Dus die maat van me zoeken en zoeken en schelden jongens. Ik ook natuurlijk en de gekste manoeuvres uitgehaald om ze te vinden maar natuurlijk niet kunnen vinden die roze rot dingen:P.
Wij weer thuis op de parkeerplaats liggen ze achter de voeten van me maat
:swear:swear:swear:swear:swear:swear:swear:swear:aan het end wel gelachen maar oooohooh wat waren wij pissig zeg.
Er zullen vast wel nog meer hilarische momenten geweest zijn maar ik hoop ze ook van jullie te lezen.
Insanity
15 december 2010 om 16:30 #17775971Nooit wat kwijt eigenlijk, ik zoek altijd opbergplekjes. Vakje onder de stereo, handschoenvakje, deurbakken, etc.
Enige hilarische is dat ik tot twee keer toe (een keer bij m’n neef en een keer bij Corsair A) een peuk uit het raam wou gooien en dattie achter de stoel terecht kwam en een gaatje in het tapijt brande :P15 december 2010 om 16:35 #17775972Oude e36 bmw……
Koop je van je laatste kleine rotgeld een veel te duur parkeerkaartje voor in Almelo..
Doe je die netjes op je dashboard…Gooi je de deur dicht, zie je het kaartje wegglijden zo achter het dashboard. Nergens meer te vinden dus ergens onder het dashboard vast.
15 december 2010 om 17:30 #17775973ik heb het regelmatig als ik een ander cdtje wil pakken dat er wel eens 1 uit mn mapje valt en die gewoon ook ineens spoorloos is verdwenen en later bleek hij gewoon tussen de middentunnel en mn stoel te liggen of inderdaad onder mn stoel.
15 december 2010 om 17:50 #17775974Vooral mn wisselgeld wat elke keer weer tussen mn stoel verdween als ik instapte.
Ja das mooi! vindt je opeens een totaal vergane cd waar je al 26 keer over heen en weer bent gegaan met je stoelslede en alle troep die onder je stoel verdwijnt!
15 december 2010 om 18:29 #17775975of gereedschap, menig dopje of verlengstuk nie meer teruggevonden (verdwenen in kokerbalk) of na aanschaf van nieuw spul 3 weken later ineens wel, onder de mat, stoel, zijvakje etcetc
ach ja, hebk thuis ook , het went ;)
15 december 2010 om 18:31 #17775976brandstof pasje die verdwijnen.
kaartjes kunnen door de aansluitingen van het dashbord.
heb je net je nieuwe pas binnen bouw je een carkit in vind je heb terug achter je dashbord ( pas bij 3 auto’s gebeurt)
theun
15 december 2010 om 19:22 #17775977Puntenpasje van de Esso op het dashboard smijten en er zo achter zien glijden.
Van de week nog: geef de ijskrabber altijd een gooi naar achter in de Corsa.
Zoek ik hem de volgende dag op, vind ik ook een nieuw pakje Camel:worsWas hem niet eens kwijt:angel
15 december 2010 om 19:23 #17775978Vond laatst een gulden onder de isolatiemat onder mijn achterbank king:
Open neer naar Zuid-Frankrijk gereden met een schoevendraaier en dop 13 op de parafaan. Lag net onder de kap dus was niet te zien.
15 december 2010 om 19:39 #17775979AnoniemLid sinds:
1 January 1970Laatst stukje touren met een maat van me. Wij denken goh lekker zeg die cadillacs van autodrop. Wij naar de Shell geraced en die dingen gekocht. Uiteindelijk die dingen gekocht en wij eten. Komt er één of andere aso van links voorbij scheuren en wij allebei natuurlijk schrikken. Naja afijn ik verder gereden en nog meer trek in die dingen. Dus die maat van me zoeken en zoeken en schelden jongens. Ik ook natuurlijk en de gekste manoeuvres uitgehaald om ze te vinden maar natuurlijk niet kunnen vinden die roze rot dingen:P.
Wij weer thuis op de parkeerplaats liggen ze achter de voeten van me maat
:swear:swear:swear:swear:swear:swear:swear:swear:aan het end wel gelachen maar oooohooh wat waren wij pissig zeg.
Altijd weer die autodrop!!!
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
15 december 2010 om 20:02 #17775980Ik vond bij het uitbouwen van een auto de schroevedraaier terug die ik twee jaar eerder bij de inbouw was kwijtgeraakt.
Xtc pillen,vind ik ook wel eens,tampons,condooms,beschimmelde peen,verrotte aardappel.
Wat je af en toe niet tegenkomt:jerry
15 december 2010 om 20:28 #17775981origineel gepost door McKaamos
Nooit wat kwijt eigenlijk, ik zoek altijd opbergplekjes. Vakje onder de stereo, handschoenvakje, deurbakken, etc.
Enige hilarische is dat ik tot twee keer toe (een keer bij m’n neef en een keer bij Corsair A) een peuk uit het raam wou gooien en dattie achter de stoel terecht kwam en een gaatje in het tapijt brande :PHeel toevallig net oko gehad haha:P.
Net geslaagd voor me opleiding en rij met een maat weg in zijn corsa b gsi.
Hij stoer/grappig doen voor mij en wil ze peuk weggooien vanuit het raam waar ik(passagier) zit. Raam was alleen dicht want die had ik net dicht gedaan. Weer een moioe luchthap gaatje binnen de auto haha!:jerry15 december 2010 om 21:09 #17775982AnoniemLid sinds:
1 January 1970Je volle asbak bij 120km/uur uit het raam legen, niet wetende dat je achterpassagier ook net helemaal zijn raam openhad staan. :P
15 december 2010 om 21:27 #17775983Dat is ook niet heel netjes!
Erwin
15 december 2010 om 21:42 #17775984AnoniemLid sinds:
1 January 1970toen had ik mijn wilde haren nog, nu heb ik er helemaal geen meer. :cry:P
15 december 2010 om 21:56 #17775985Zie dat krijg je er nou van!
:jerry
Erwin
15 december 2010 om 22:30 #17775986Ben ik dan de enige die dit nooit heeft :o
Heb ook te weinig vakken waar ik wat in kan leggen.
15 december 2010 om 23:18 #17775987origineel gepost door 14XE
Ik vond bij het uitbouwen van een auto de schroevedraaier terug die ik twee jaar eerder bij de inbouw was kwijtgeraakt.Xtc pillen,vind ik ook wel eens,tampons,condooms,beschimmelde peen,verrotte aardappel.
Wat je af en toe niet tegenkomt:jerry
werk je op een sloperij ofzo?:cool:
15 december 2010 om 23:27 #17775988Bij de Mercedes dealer hier ( wensink ) hebben ze een keer een mercedes ML gehad met achterschade. Toen de achterplaat ( achter de bumper dat plaatdeel ) hadden los geboord bleken er plastic zakken met geld achter te zitten. Na een telefoontje naar de eigenaar van de auto werd het opgehaald door de eigenaar.
Is inmiddels een jaar of wat geleden.
24 december 2010 om 01:09 #17775989was eens een keer een colaflesje kwijt van een halve liter, kwam er met remmen achter dat ie onder me rempedaal zat……….
en trappen dat ik deed……
maar kwam gelukkig goed niks geraakt!!
2 januari 2011 om 13:10 #17775990steeksleutel 10 in de manta achter de tank kwijt geraakt en ook niet meer terug gevonden hoor het af en toe nog rammele maar weet nie waar et ligt :)
2 januari 2011 om 14:45 #17775991bij m’n calibra een ratel met verlengstuk gevonden op die plaat die tussen de wielkuip en de bumper zit zeg maar, was niet eens van mij.
de ratel die ik zelf liet vallen daar gelukkig ook op weergevonden :P2 januari 2011 om 18:30 #17775992zelf niets gevonden in mijn astra. bijna alles is eruit geweest op het dashboard en vloerbedeking na.
in mijn corsa b daarintegen. doderant uit gulden tijd, flink aantal guldens en stuifers onder de achterbank.
mooiste wat ik onder mijn eerste auto vond (mitsubishi colt) was een metalen honkbal knuppel, zat echt in het schuim onder de achterbank zitting.op de sloop heb ik een omega type 1 leeg gestript. daar ben ik ook zakjes wiet, witte stof, heeeel veel shag tegengekomen. achter het dashboard kastje.
de bekleding hebben we er niet meer uitgetrokken toen der tijd. was echt heel smerig dat hok.
3 januari 2011 om 17:26 #17775993wil ik uit me auto zoon roggel spugen (last van me keel dus veel speeksel heeeeelll irritant:o)
zit me raam nog dicht:P:hmmz :o3 januari 2011 om 17:34 #17775994ik heb dat zo vaak als ik iets kwijt ben dat ik het gewoon in me hand heb :p sleutels of mobiel bijv.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.