Spuitkosten sideskirts en wielkast randen

Forumindex Forums Modellen Corsa Spuitkosten sideskirts en wielkast randen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Oorschot91

Even een vraagje, wat denken jullie dat ik kwijt ben om de sideskirts en wielkast randen in de kleur
      van de auto te laten spuiten.

Sevendust

Dat verschilt volgens mij per bedrijf. Beste kan je zoeken of er ergens een spuiterij in de buurt is of iemand die het goed kan.

PS, je foto werkt niet :P

Corsa_GSi
        Deelnemer

Zie de afbeelding niet, maar als GSi skirts zijn en je laat ze ook monteren met de originele clips, dan kan het wel oplopen qua prijs.
          Denk aan zo’n 700 euro.

Haasje17
          Moderator

Ik ga altijd naar http://www.pccautoschade.nl/contact” onclick=”window.open(this.href);return false; deze is wel een stukje rijden vanaf oirschot maar goed en niet te duur.
            In best en son zitten er ook, maar die zijn wel redelijk aan de prijs en doen vaak moeilijk als ze orgineel niet gespoten delen moeten spuiten omdat dit niet kan hechten volgens hen.

Turill
            Deelnemer

Het maakt volgens mij heel veel uit of jij ze zelf al spuitklaar hebt gemaakt (fillen, plamuren, schuren etc.) of niet.
              Je kunt eventueel zelf primer aanbrengen als dat van ze mag (vaak een garantiekwestie)

Dat is allemaal niet zo moeilijk om zelf te doen en het bespaart je vaak een hoop geld.

Asconawasbeek

700€ is flink geld vind ik

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.