spuiten van bumpers en zeilijsten?

Forumindex Forums Modellen Corsa spuiten van bumpers en zeilijsten?

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247923
    jaspersroosens
      Lid sinds:
      7 April 2012

      hallo,

      ik heb mijn bumpers en zeilijsten gespoten maar met gewone primer van motip en lak van motip maar ik heb mijn auto even buiten gezet tot 9u s’avonds en nu blot die af maar ik weet niet hoe het komt want 2 van de zei lijsten hebben het en de 2 andere niet en de voor bumpers heeft het veel en de achterbumper een heel klein beetje maar weet iemand hoe het komt want ik heb het geschuurt, ontvet, primer 2 lagen, lak 3 lagen en vernis 2 lagen.
      of weet iemand waar je ze goedkoop kunt laten spuiten in het mat zwart?

      #18010488
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Neem Plastidip. Dat spuit niet al te ingewikkeld en kun je desgewenst weer vrij simpel verwijderen. Het blijft van zichzelf wel prima zitten en bleekt niet uit ;)

        #18010489
        kiyamizio
          Lid sinds:
          5 February 2010

          Miss heb je niet goed ontvet

          Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

          #18010490
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            Misschien te vochtig buiten?

            #18010491
            Rooie Richie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 December 2004

              Eerst plasticprimer gebruiken van motip, dan kan je gewoon primen en dan lakken….

              #18010492
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Motip is er bij mij ook allemaal afgevallen. Drama spul, zelf heb ik uiteindelijk spuitbussen van innotec gebruikt. Iets duurder maar zit er na de winter nog steeds op.

                #18010493
                BlackDevil
                  Lid sinds:
                  4 January 2009

                  Gewone primer is niet geschikt voor kunststof. Daarvoor dien je kunststofprimer te nemen. Heel belangrijk is dat je ondergrond volledig vet- en stofvrij is. Anders valt het er al af voordat de bladeren van de bomen vallen. Mogelijk dat je kunststofdelen in het verleden met wax zijn behandeld om ze zwart te houden? Dan kan het zeker zijn dat in de poriën nog resten daarvan aanwezig zijn en een ongunstige uitwerking op je laklaag hebben.

                  #18010494
                  dragoneyesxx
                    Lid sinds:
                    24 December 2011

                    Bumperspray van Motip werkt ook heel goed, heb mijn bumperlijstjes er ook mee gespoten en het zit er al paar maanden op zonder problemen king:

                    #18010495
                    jaspersroosens
                      Lid sinds:
                      7 April 2012

                      bedankt allemaal voor de uitleg!

                      en ik heb het wel gespoten toen het 2 graden ofzo was xd is dat miss het probleem? en bij mijn weten was het goed ontvet maar weet het niet.
                      en dacht altijd dat motip een goed merk was, en het heeft ma al meer geld aan spuitbussen gekost als dat ik het laat doen mja nu eerst een witte achterbumper zoeken dan hoef ik dat al niet meer te spuiten alleen de lijsten en die rand bij de bumpers in mat zwart.
                      weet iemand zo een bumper liggen in goede staat? en weet ook iemand waar je tussen de 50-80 euro dat kunt laten spuiten in het mat zwart?
                      en weet iemand of je zonder bumpers en lijsten mag rijden?

                      #18010496
                      joop1970
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 September 2010

                        2 graden is sowieso te koud. Dan moet je de delen echt voorverwarmen (en de verfbus ook) anders wil de verf niet hechten. 70-80 euro kan je het dus prima zelf voor spuiten met een primer en zwarte afwerking.

                        #18010497
                        jaspersroosens
                          Lid sinds:
                          7 April 2012

                          ow ;s en ja weet ik heeft ook zoveel gekost ongeveer de vorige keer maar is het niet even duur voor het in een bedrijf laten te doen?

                          #18010498
                          chieltjuh
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            25 February 2012

                            Jah dat kan wel prijzig uitkomen.Denk dat je al snel op een 300 eurie zit voor je bumpertjes

                            #18010499
                            jaspersroosens
                              Lid sinds:
                              7 April 2012

                              euhm is weer veel geld voor dat klein beetje ;s

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.