Spuiten en Vastzetten OPC Spoiler

Forumindex Forums Modellen Astra Spuiten en Vastzetten OPC Spoiler

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261721
    RMA
      Lid sinds:
      12 August 2012

      Hallo Allemaal,

      Na 2 jaar eindelijk een meevaller van de belasting te hebben gehad kan ik eindelijk wat dingen aan mijn Astra gaan aanpassen.
      OPC look Xenon koplampen
      Cockpit ringen etc.

      Nu wil ik graag ook een spoiler voor achterop de kofferbak zoals de OPC die heeft.
      Mijn vraag is wie weet waar ik deze in de juiste kleur kan laten spuiten en waar ik hem goed kan laten vastzetten want, wil niet dat hij op de Duitse Autobahn eraf vliegt :P
      Alle onderdelen worden overigens bij GM-Tuningparts gekocht.

      Alvast bedankt!

      #18190639
      Botho
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 May 2009

        http://www.rsautodesign.net/index.php?item=&action=page&group_id=10000103&lang=NL” onclick=”window.open(this.href);return false;

        zou het gewoon hier bestellen…nog goedkoper ook..Ik en mijn maatjes hebben hier de dakspoilers, motorkapverlengers en opc spoilers vandaan..Je kunt ze tegen meerprijs gelijk bij hem laten spuiten.. Pasvorm is perfect…geen gekloot achteraf…..

        #18190640
        black_astra
          Lid sinds:
          30 November 2010

          @Botho wrote:

          http://www.rsautodesign.net/index.php?item=&action=page&group_id=10000103&lang=NL

          zou het gewoon hier bestellen…nog goedkoper ook..Ik en mijn maatjes hebben hier de dakspoilers, motorkapverlengers en opc spoilers vandaan..Je kunt ze tegen meerprijs gelijk bij hem laten spuiten.. Pasvorm is perfect…geen gekloot achteraf…..

          Krijg je er dan ook bevestigingsmateriaal bij?

          #18190641
          Tommy666
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 July 2007

            Je zou eens hierheen kunnen bellen:
            http://garageterrybeckers.nl/index.html

            Weet niet in hoeverre hij de mogelijkheden heeft om het te spuiten/laten spuiten. Monteren zal ook wel moeten gaan denk ik.
            Als er referentie materiaal nodig is om te kijken hoe het precies zit wil ik ook wel komen. Zover is Bocholtz en Maastricht nou ook weer niet voor me dus :jerry

            #18190642
            Steve82
              Lid sinds:
              18 October 2013

              Ik raad je aan om naar hoewijk te gaan.
              Kost wat voor spuiten en plaatsen, maar dan heb je ook wat.

              #18190643
              Tommy666
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 July 2007

                Hoewijk in Spijkenisse?
                Lijkt me wel ver rijden: Zuid-Limburg Spijkenisse voor het plaatsen en spuiten van een spoiler.
                Zullen er genoeg zijn die het hier ook kunnen.

                #18190644
                dion87
                  Lid sinds:
                  22 August 2011

                  zo moeilijk is een spoiler vast zetten toch niet?! :jerry

                  gewoon even netjes afteken en plaatsen.

                  #18190645
                  RMA
                    Lid sinds:
                    12 August 2012

                    Bedankt allemaal.
                    Heb contact opgenomen met rsautodesign en alles bij elkaar is het 240euro.
                    Helaas wacht ik toch tot na mijn verjaardag de 9de Januari en dan ga ik een afspraak maken.
                    Doe dan eerst de koplampen en cockpitringen.
                    Moeten ook twee nieuwe voorbanden op in de zomer dus voor de apk heeft hij en een spoiler en vers rubber :)

                    #18190646
                    Botho
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 May 2009

                      @RMA wrote:

                      Bedankt allemaal.
                      Heb contact opgenomen met rsautodesign en alles bij elkaar is het 240euro.
                      Helaas wacht ik toch tot na mijn verjaardag de 9de Januari en dan ga ik een afspraak maken.
                      Doe dan eerst de koplampen en cockpitringen.
                      Moeten ook twee nieuwe voorbanden op in de zomer dus voor de apk heeft hij en een spoiler en vers rubber :)

                      Goed gedaan. Arthur is een relaxedte gast daar bij rs….ze leveren de kit en bevestigings spullen maar volgens mij monteren ze ook tegen meerprijs…Het spuitwerk daar is gewoon super en zeer betaalbaar…Zou je aanraden meerdere dingen tegelijk te kopen en te spuiten..Dan kun je over het spuitwerk weer een speciaal prijsje maken met de spuiter…Ze zijn niet zo moeilijk daar..

                      #18190647
                      RMA
                        Lid sinds:
                        12 August 2012

                        Het vastzetten en spuiten en de spoiler waren samen allemaal 240euro samen.
                        Moet inderdaad eens kijken of ook de sideskirts en stootstrip gedaan kunnen worden.
                        Maar het is een project dus het moet niet in 4maanden klaar zijn xD

                        #18190648
                        Botho
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 May 2009

                          Nou lekker toch, dan is het tenminste nog een beetje betaalbaar…Als je in de toekomst nog een leuke uitlaat nodig hebt dan heb ik er nog 1 liggen he, wil voor jou wel een speciaal prijsje maken tegen die tijd…Je ziet ze niet veel en als je hem nieuw moet kopen ben je tenminste 600 euro kwijt…

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.