sprintje ede groene corsa b gsi

Forumindex Forums Overige Opel algemeen sprintje ede groene corsa b gsi

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    mongolecorsa

het is een beetje laat dat ik dit hier neer zet is inmiddels half jaar geleden ofzo maar ik woonde er toen net een week dus nog vol in de verbouwing enzo
      maar ik reed met mijn zoontje in mijn zwarte corsa a3 met een crème wit dakje vanaf de a12 naar mijn adres olthorst
      maar dat te zake ik reed dus en ik kijk altijd wel of iemand wil spelen of iemand die op vald
      komt er een geel groen metallice corsa b achter me ik denk ag leuk ding maar of die me ook bij houd ander verhaal aan gezien ik een xe der in heb hangen f20 der achter op semi slicks en volledig leeg getrokken levens grote msr stikker op mijn achter ruit dus dat trok hem blijkbaar ook aan
      maar we staan achter elkaar bij het stoplicht ik trek weg laat hem mij inhalen zodat we naast elkaar komen want dan kan je pas goed zien wie er sneller zal zijn
      en op het moment dat hij dus naast me komt staan zie ik dat hij ook leeg getrokken is rijd op oz velgen zwart 17″ volgens mij en hij zit ook in de auto met zijn zoontje ik denk leuk net zoon mongool als ik:P
      maar het licht gaat intussen op groen en we vliegen weg ik iets eerder dan hij maar wat blijkt nou hij trek me der gw uit ik beetje gepikeert nooit eerder verloren van een corsa b maar wel zwaar respect
      en ik rij dus verder naar huis en hij rijd voor me zelfde wijk in ik denk meen je zit die hier in de buurt joh blijkt dat die serieus 2 straten verder woont dan ik en volgens zeggen van jongens van de club is hij forum beheerder van de corsa a forum en er word gezegd dat hij er een c22xe in heeft hangen maar dat durf ik dus niet te zeggen
      ik ben eigenlijk wel benieuwd wie de beste man is heb die corsa overigens niet meer zien rijden helaas
      en ik ben nu aan het bouwen en de corsa ligt uitelkaar nu de mijne dan en als die af is wil ik wel weer een revanche

hoop stiekum snel te horen van de eigenaar van die gekke corsa b:P

corsa2.016v
      Deelnemer

Voor zo ver ik weet, heeft corsa a forumbeheerder “pastry” een corsa a c20xe met throttlebodies.
        Maar een b met een c22xe komt mij wel erg bekend voor, maar wie of wat?

otdh
        Deelnemer

De enige bekende c22xe is van friso geweest, daarna van marcel (dr antrax ) daarna van mij en ik heb m aan iemand verkocht die m in n kadett zou hangen voor de cross deze man kwam uit friesland

Deze motor was echter wel erg snel, met 280graden nokken en zonder echt af te stellen icm met n std ecu al goed voor 228pk en 280nm koppel

bd.
          Deelnemer

deze toevallig? is een c23xe..

foofighter
            Deelnemer

Die stond toen toch in nijmegen te koop ? of is dat weer een ander?

corsaracer
              Deelnemer

klopt die stond in nijmegen te koop.

is binnen de club gebleven :thumbup

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.