Spotify probleem met BT en USB

Forumindex Forums Modellen Karl Spotify probleem met BT en USB

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Nixcreation
    Deelnemer

Sinds deze week heb ik een nieuwe Opel Karl Innovation. :thumb Ik heb in het begin erg getwijfeld over het IntelliLink systeem maar heb uiteindelijk hier niet voor gekozen omdat er standaard een bluetooth aansluiting op het Innovation model zat waarmee ik Spotify kan screamen via mijn iPhone 6s.

Echter loop ik tegen een probleem aan wanneer ik Spotify stream in mijn nieuw opel Karl via BT en USB. De knoppen (zowel op het stuur als op de radio zelf) voor de volgende en vorige track werken niet meer. Alleen als ik aansluit op via USB kan ik wel volgende track selecteren maar niet vorige track (wel terug naar het begin van het nummer). :swear Het geluidskwaliteit is wel beduidend beter via de USB kabel, maar het zou fijn zijn als het volledig soepel zou functioneren……….

Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te koppelen, maar dit heeft niet geholpen.

Wie heeft hetzelfde probleem of heeft hier een oplossing voor? :hmmz

Bij voorbaat dank voor degene die mij hierbij kan helpen :thumbup :wors

Nixcreation
      Deelnemer

Beste allen,

Ik loop nog steeds tegen bovenstaande aan. Ik ben al bij de garage geweest, maar die hebben geen oplossing (nieuwe software is ook (nog) niet beschikbaar). Iemand anders toevallig al een oplossing kunnen vinden?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.