sportuitlaat zafira B

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) sportuitlaat zafira B

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255176
    danny2410
      Lid sinds:
      28 June 2011

      ik ben op zoek naar een sportuitlaat voor een zafira B 2.2 weet iemand een goed adres hiervoor , en past een uitlaat van een opc ook op een 2.2 liter .

      mvg danny2410

      #18103941
      EdGSI
        Lid sinds:
        13 August 2011

        Ebay.de of Ebay.co.uk :thumb

        Goedkoop , veel keus , snelle levering (+- 5 werkdagen)

        #18103942
        martin58
          Lid sinds:
          10 August 2010

          @danny2410 wrote:

          ik ben op zoek naar een sportuitlaat voor een zafira B 2.2 weet iemand een goed adres hiervoor , en past een uitlaat van een opc ook op een 2.2 liter .

          mvg danny2410

          Ik weet niet precies waar je woonachtig bent, maar ik heb een uitlaat op maat laten maken bij Maxi Cartuning in Hengelo(O) met een OPC-gelijkende einddemper.

          Neem een kijkje op onderstaande link:
          http://www.maxicartuning.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

          ik ben over dit bedrijf zeer te spreken. Ik heb destijds (ruim 1 jaar geleden) een RVS eind- en tussendemper laten plaatsen en ik heb er nog steeds geen spijt van. Na elke wasbeurt glimt het weer als nieuw.
          Je krijgt 20 jaar schriftelijke garantie ( je leest het goed: 20 jaar!). Zaakje wordt professioneel gemonteerd. Ook voor het laswerk wordt een RVS legering gebruikt. Als je bij mij in de buurt woont kun je gerust een keer komen kijken.

          #18103943
          danny2410
            Lid sinds:
            28 June 2011

            zelf woon ik bij amsterdam , bedankt voor je reactie heb jij je uitlaat laten maken vanaf je katalysator hoe is het geluid van de uitlaat . Heb je er misschien een foto van , ik ga ze wel even belllen voor een prijs opgave . Het liefst wil ik er een van af de katalysator maar hij moet geen schel geliud maken maar een zwaar geluid .

            mvg danny2410

            #18103944
            Toestra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 June 2010

              Zelf heb ik ook een 2.2 en wil gaan kijken of ik de OPC einddemper hier onder kan maken.
              M.b.t. de aansluiting van de einddemper van de OPC, heeft deze een iets grotere diameter dan die van de 2.2. Maar dit is eventueel op te vullen met een spacer o.i.d..

              De middendemper van de OPC gaat niet zonder aanpassingen passen, omdat het 2.2 blok het spruitstuk tegen het schutbord heeft zitten en dan zou de middendemper pas vanaf de kat. bruikbaar zijn.

              Ik zelf heb wel een spruitstuk van Dbilas (Z22SE) en een sportkat gemonteerd. Dit paste zonder aanpassingen…

              #18103945
              martin58
                Lid sinds:
                10 August 2010

                Danny,

                Het lukt mij niet om een foto toe te voegen.

                Ik heb je dmv een PM nog een link toegestuurd waarop mijn auto met een dubbele pijp afgebeeld staat. Kijk anders zelf even bij Maxi Cartuning.nl.
                De pijp wordt helemaal op maat gemaakt. Daar waar nodig wordt de flens passend gemaakt. Prima vakmanschap. Geen lekkages oid. Wordt netjes rondom dichtgelast. Hij geeft zeker geen schel geluid maar juist een mooi zwaar geluid. Geen overdreven of hinderlijk geknetter. Gewoon mooi dof brommend.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.