Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Sport-uitlaat C-Ascona
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 september 2011 om 21:21 #17241689
Ik ben op zoek naar een sportuitlaat voor de C-Ascona.
Hij is er ooit van Simons geweest, maar die schijnt nu erg moeilijk verkrijgbaar te zijn.
Ik zou er één van de Manta B pas gaan maken, maar die heeft nu een andere bestemming gekregen.
Ook is dat een flinke klus.Wie heeft een tip?
Want dit is geen gezicht:
21 september 2011 om 09:01 #17922134waarom pak je geen universele en maak die pas ???
als iets moeilijk te verkrijgen zijn betaal je meestal ook flink ;)
heb zelf op de SR gewoon een rechte pijp(je) zitten ipv gebogen21 september 2011 om 09:15 #17922135even vraagje, hoe heb jij je ascona verlaagd? en hoeveel mm??
21 september 2011 om 16:16 #17922136op ebay duitsland komen ze nog wel eens voorbij.
Merk is dan Bosi.21 september 2011 om 20:55 #17922137@opelkadetje wrote:
even vraagje, hoe heb jij je ascona verlaagd? en hoeveel mm??
Hoe bedoel je “hoe” ?
Gewoon de veerpoten er onderuit, uit elkaar halen en andere veren ertussen.
Achter de dempers los en de as laten zakken. Oude veren er tussenuit en nieuwe ertussen.
Hij is 55mm verlaagd.
22 september 2011 om 15:37 #17922138en van een a vectra dan?
bijna dezelfde lengte einddemper.22 september 2011 om 18:57 #17922139ik bedoelde met hoe… wat heb je gebruikt… verkorte dempers of alleen de veren, de manier waarop weet ik zelf ook lol maargoed wlde dus mijn c ascona cabrio ook verlagen, denk dat zon 6 a 8 cm wel mooi uitkomt…. alleen moet ik dus even weten welk setje want ik kan weinig vinden, en als ik al wat vind dan is het 40mm verlaging en ik wil meer…
22 september 2011 om 19:07 #17922140Zijn dat EXIP velgen? Heb volgens mij dezelfde, alleen minder diep bed.
viewtopic.php?f=11&t=14894823 september 2011 om 16:53 #17922141@opelkadetje
zou er nog maar ns heeeel goed over nadenken om je cabrio te verlagen.
De carroserie van de auto kan dat namelijk niet goed hebben.
Wordt ten sterkste afgeraden,juist omdat door t ontbreken van een vast dat de stevigheid al veel minder is.
Bij een fabriekscabrio als de Kadett en Astra is dat veel minder.23 september 2011 om 21:32 #17922142hm goed dat je me dat zegt, dat wist ik dus niet…
dan laat ik de cabrio maar lekker voor wat het is qua verlaging…
bedankt voor de tip
26 september 2011 om 16:01 #17922131beter ja,schijnt funest te zijn voor de carroseriestructuur namelijk.
26 september 2011 om 16:03 #17922130hm…toch wel appart eigelijk aangezien ze wel verstevigde balken rondom gemonteerd hebben enz….
26 september 2011 om 21:51 #17922133@Nybra wrote:
Zijn dat EXIP velgen? Heb volgens mij dezelfde, alleen minder diep bed.
viewtopic.php?f=11&t=148948Zijn inderdaad EXIP-velgen. 7×15 ET25
26 september 2011 om 21:52 #17922132Ondertussen heb ik toch een Simons sportuitlaat gevonden.
Er waren er nog 3 op voorraad bij de fabriek.24 oktober 2011 om 20:43 #17922143Vorige week een mooi pakketje binnen gekregen:
Eens kijken of we deze zonder al teveel aanpassingen onder de Ascona kunnen plaatsen……….
24 oktober 2011 om 21:29 #17922144Das een heel mooi pakketje :D Lekker katloos ook :D
25 oktober 2011 om 19:16 #17922145Ik heb er ook zo eentje liggen voor m’n ascona GT, m’n schoonbroer heeft er zo een onder z’n manta hangen en dat is wel degelijk materiaal!
4 november 2011 om 16:09 #17922146mooi spul! ik zou ook wel overwegen om me zo’n setje aan te schaffen..
Op welke site heb je dat besteld?
en wat kost zo’n setje ongeveer?thx dude
7 november 2011 om 22:14 #17922147Kost ongeveer 250 euro.
Als je nog interesse hebt, stuur je maar even een U2U / PB
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.