sport uilaat past niet :(

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum sport uilaat past niet :(

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    jointy

Hey hallo allemaal,

even een vraagje, ik ben net mijn oude rotte uitlaat aan het verwijderen zodat ik mijn nieuwe napex uitlaat kan monteren
      maar nu begint de elende :( , ik wil de nieuwe uitlaat monteren en nu pas die niet

gaat om een opel vectra 1.6 16v caravan met trekhaak en de nieuwe uitlaat zou daar voor zijn.
      bij het monteren kom ik er achter dat ik met de nieuwe uitlaat tegen de beugel en een bout van de trekhaak in de weg zit.

dus nu mijn vraag, kan ik gewoon een stuk uit die beugel slijpen en bout slijpen?

gr john

Silverspeed
      Deelnemer

euhm.. die trekhaken zijn allemaal eu gekeurd. Dus erin gaan lopen zagen lijkt me niet echt slim.. weet niet of er een manier is om eromheen te komen.. wacht even de verdere reacties af voordat je de auto afbreekt :P

mooiwark

kun je beter (grofgezegt) je uitlaat een beetje in model beuken…. klinkt misschien raar maar heb het ook bij een corsa gedaan. die kwam tegen de bak van het reserve wiel aan….

TonSR

of als je de trek haak toch niet gebruikt deze weg halen.
            vgr tonsr.

jointy

ben vol aan het verhuizen dus die trek haak kan ik niet missen.

maar ik denk dat ik de ophang punten laat verlengen en dan moet het wel passen kwa trekhaak beugel

vanmiddag maar eens naar onze bedrijfs monteur rijden en kijken of hij even tijd heeft :)

chrisvocht

een foto zegt vaak wat meer

Navy
                Deelnemer

Gebeurt heel vaak bij sportuitlaten dat ze niet onder een vectra met trekhaak passen. De meeste mensen slaan op de betreffende plek dan een deuk in de pot, en dan past het wel. Maar ja, even een deuk in je nieuwe uitlaat meppen doet niemand graag. En langere ophangpunten? Dan hangt je uitlaat straks vreemd laag. Misschien wel zo laag dat oom agent je om de haverklap langs de weg zet ondat hij denkt dat er wat mis is.

wim-v6
                  Deelnemer

Inderdaad, een vectra-B met trekhaak en veel sportuitlaten gaan niet samen.

Ik heb toen eens een Bastuck demper in model staan beuken met mijn Pa en nde eigenaar van de auto samen.

ja hij paste wel, en de demper was verder nog prima.

Willem

VectraDennis

denk dat je dan een uitlaat hebt, die niet geschikt is voor trekhaak.
                      Napexx maakt niet voor niets 2 verschillende modellen met en
                      zonder trekhaak.

anders ff op de site kijken of informeren bij ze:

http://www.napexx-shop.de/

ze zitten in Nordhorn, vlak over de grens bij Oldenzaal

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.