sport knop toevoegen

Forumindex Forums Modellen Astra sport knop toevoegen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Spacejam
    Deelnemer

Het schijnt dat je in de astra h de sportknop achteraf kan toevoegen zodat je toch esp kan uitschakelen, een directere gasresponse hebt en je stuur net wat preciezer is. De knop is orgineel namelijk ook gewoon geleverd zonder ids onderstel. Weet iemand wat je hier allemaal voor nodig hebt?

astra-gtcuden

Nou Spacejam,

Dat weet ik zo net nog niet wat je hier verteld!
        Ik denk dat je in de war bent met een automaat die heeft ook een sportknop en dan inderdaad geen ids.
        Maar die sportknop doet heel iets anders dan bij een handgeschakelde astra met sportknop.
        Deze zorgt ervoor dat bij een automaat de automaat langer doortrekt.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij gaat dit niet werken en dan nog maar niet te beginnen over de bedrading die je moet aanleggen in je auto.
        Als het al gaat dan is het echt heel veel werk.

Succes.

Spacejam
        Deelnemer

nee het gaat over de sport knop die in je dashboard zit. Het is allemaal maar puur softwarematig wat het doet. Er zijn ook zat astra’s met een sportknop maar zonder ids. Op een engels forum had ik ooit iemand gezien die het gedaan had maar er stond niets bij over het hoe en wat.

Edit:
          laat maar

To retrofit this will take quite a bit of work (I am trying to do it to my 1.4 at the moment!).

You need the switch (which I’ve got), wiring to the IPC (i.e., the clocks), and a lot of extra componentry in the IPC itself (hot soldering action required!). After all that comes the tech2 work.

If you’re good at soldering and have access to a wreck I think it’s possible… will post to let you all know once I know for sure

Klanderman

Ik heb de sport knop ook (zonder ids) De auto wordt er inderdaad iets feller van maar het klinkt nogal als veel werk voor wat je er voor terug krijgt.

stefanDTI

ook ik kan hier over mee praten , ook een sport knop zonder IDS… (handgeschakled)

maar ik heb wel de optie ”sportchasispakket”

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.