sport filter

Forumindex Forums Modellen Astra sport filter

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240265
    mortal war
      Lid sinds:
      2 July 2011

      hey allemaal,

      heb een OPEL ASTRA H 1,6 uit 2006.

      ik wil een zwaarder geluid hebben en ben van plan een sportfilter instalatie in te bouwen maar bij mijn vorige astra uit 1994 had ik het gevoel dat hij niet goed optrekte omdat hij warme lucht trok en dat wil ik bij de nieuwe niet hebben.

      greetz mortal war :thumb

      #17906930
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        Haal het restrictiepijpje eerst maar eens uit het luchtfilterhuis, dan krijg je al wat meer geluid en een net iets beter oppakkende motor.

        Mark
        http://www.astratuningclub.nl

        #17906931
        mortal war
          Lid sinds:
          2 July 2011

          hey danke voor de tip :thumb , ik heb net eruit gehaald maar echt een verschil merk je niet echt :(

          greetz mortal war :thumb

          #17906932
          frank de jonge
            Lid sinds:
            23 May 2011

            Dr zitten 2 restrictiepijpjes op die filterbak. Tenminste, bij mn GTC turbo wel. Aan de voorzijde en waar de aanvoer ingaat en de kant waar het naar de gasklep gaat.

            #17906933
            NL-Kevin
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 May 2011

              Het verschil hoor je denk ik ook niet zo goed als je verder alle dempers er nog onder heb zitten?
              ik had dat er uit gehaald nadat ik me middendemper had verwijderd, en toen hoorde je wel iets verschil, maar niet heel veel.
              Vond het wel net genoeg voor een mooi geluid.

              Als je wilt horen hoe het geluid ga klinken met sportfilter, maak je filter dan open, zodat hij de lucht niet filter, start hem even en luisteren.
              Dit kan voor een minuut geen kwaad, maar anders wel.

              Als je het goed wilt doen met een sport filter moet je een hitteschild maken, en een aanvoer voor koude lucht.
              Dat kan je gewoon van achter je grill halen. Maar er zijn altijd goede en slechte verhalen over een sport filter.

              #17906934
              Baas J.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 May 2008

                Heb nog wel zo’n filter liggen voor weinig!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.