Sport demper vectra b bj 2000

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Sport demper vectra b bj 2000

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Nickosz
    Deelnemer

Goedendag,

Ik heb sinds kort een vectra b uit 2000 (met nog maar 136k op de teller.)

Nu wil ik graag een sport dempertje er op, maar zit met het trekhaak probleem.

Iemand hier die een goedkope demper kan aanraden die makkelijk (dmv hamer bijv.) op maat te maken is of even goed past zonder aan te passen?

Past eventueel een astra g of f einddemper? En gezien katalysator etc allemaal zelfde zijn. Ophanging komt erg overeen. Iemand ervaring mee?

Alvast bedankt. :good:

Edit: de motorcode is x16xel (1.6 16v ecotec)

bart-gsi
      Deelnemer

een universele demper zul je vaak de hangers zelf moeten verlengen..

ik heb een catback systeem onder m`n vectra hangen.. daarbij kon ik bij de bestelling aangeven of ik een trekhaak had of niet…
        een catback is wel duurder dan alleen een losse einddemper..
        maar in mijn ogen het geld zeker waard… maar dat is voor iedereen verschillend..

verder als je goed rond neust kun je wellicht voor een leuke prijs een goede demper of catback vinden..

ik heb de mijne hier vandaan
        http://shop.friedrich-motorsport.de/

ik had toen voor 300 tot 400 euro een catback op maat.. en moest toen aangeven wat voor chassissoort het was.. ( sedan, hatchback of station) en of er een trekhaak onder hing.. heb ik niet maar komt er wel onder.. ( .. ooit)

voor een pasklare dmeper betaal je uit eindelijk wel mee maar heb je na de aanschaf niet dat je zelf aan de beun moet of `m passend te krijgen…

demper van een astra g past naar mijn weten niet.. astra g en zafira A is wel onderling uitwisselbaar..

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.