Spoorverbreders Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Spoorverbreders Astra G

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    bladluis
    Deelnemer

Welke maat is het moosite dan voor spoorvebreders voor achter want daar vallen ze iets tever in de wielkas

me et waarde is gewoon 49 en wil dat de wiel mooi afgewerkt is langs de cas.

Wie kan mij vertelle hoeveel mm ik moet pakke van de spoor vebreders.

opel astra g 2003

Engee
      Deelnemer

uhmm…..wat dacht je van gewoon zelf meten?

bladluis
        Deelnemer

Meten zou kunnen maar anders vraag ik het toch niet?

Hij valt 4cm naar binnen dacht ik wat is dan het mooiste

Engee
          Deelnemer

@bladluis wrote:

me et waarde is gewoon 49 en wil dat de wiel mooi afgewerkt is langs de cas.
            Wie kan mij vertelle hoeveel mm ik moet pakke van de spoor vebreders.
            opel astra g 2003

@bladluis wrote:

Meten zou kunnen maar anders vraag ik het toch niet?
            Hij valt 4cm naar binnen dacht ik wat is dan het mooiste

:hmmz king:

Wilma

Ik weet niet hoe je dat meet maar 4 cm naar binnen kan nooit. Dat zou inhouden dat je met de spoorverbreders 4 cm naar buiten wil en op ET9 uit zou komen.
              Met 2 cm spoorverbreders kom je al een flink eind naar buiten. Normaal zou je bij een Astra G ergens rondt de ET 37 / 35 moeten liggen om het netjes naar buiten te krijgen al hangt dat ook van de breedte van je velg af.

Shane_Astra_g
              Deelnemer

Ik heb et40, 7,5j , 2154017 banden met 15mm spacers. Aangezien jij zelfde bandenmaat hebt maar et49 zou 15mm spacers makkelijk gaan. Je wilt helemaal aan de rand?? Dan zal je ook je randje moeten laten omrollen! Dan heb je wel een bizaar dikke spacer nodig van 20mm tot 25mm, of je wiellager dat leuk vinden is ten tweede.

De mijne zit vrij breed maar net voor het opstaande randje, dus me randen zijn niet gerold.

Maar zoals hier boven gezegt meten is weten. Meet vanuit de rand van je band tot aan het opstaande randje. Ga hier zo een 5mm voor zitten. Dat is dan het breedste wat je kan gaan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.