Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Spoilerzoektocht:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 mei 2009 om 16:47 #17470239
origineel gepost door corsaboy
Eens zien of die dan ook zo’n grote bek hebhaha zelf kan je niet met wat beters komen ? :D
5 mei 2009 om 16:52 #17470240en je wilt ook nog steeds het laatste woord hebben..
Dit topic is nu zover ontspoort..Erg jammer…
Als je echt zo’n grote vent was had je ff met je link naar google, zelf even wat gezocht en de TS de juiste informatie gegeven.
Maar zelfs daarvoor ben je te dom..:P
5 mei 2009 om 16:55 #17470241origineel gepost door corsaboy
en je wilt ook nog steeds het laatste woord hebben..
Dit topic is nu zover ontspoort..Erg jammer…
Als je echt zo’n grote vent was had je ff met je link naar google, zelf even wat gezocht en de TS de juiste informatie gegeven.
Maar zelfs daarvoor ben je te dom..:P
haha. zie post:
Gepost op 13-3-2009 op 12:28
ik heb in iedergeval nog iets toegevoegd aan dit topic. kunnen we over jou niet zeggen :D
5 mei 2009 om 17:05 #17470242wat dan, woordje google?
maak er dan een nette link van zodat de TS er nog wat aan heeft.
is heel simpel hoor, gewoon www. ervoor en de domein extensie erachter, niet de punt vergeten…..als voorbeeld nog maar even:
5 mei 2009 om 17:07 #17470243origineel gepost door corsaboy
wat dan, woordje google?maak er dan een nette link van zodat de TS er nog wat aan heeft.
is heel simpel hoor, gewoon www. ervoor en de domein extensie erachter, niet de punt vergeten…..als voorbeeld nog maar even:
Hey Nu word ik pissig !
Ik was hier de morraal ridder GVD !!!
maar volgende x zal ik t aanpassen :D
5 mei 2009 om 17:21 #17470244ik wou eigenlijk niet reageren maar het loop nu echt wel een beetje uit de hand…..
maar ik zal het zo zeggen:
ik heb een keer ruzie gehad met een van die sukkels van nl power die meende dat hij alles beter wist….
had er tig jaar geleden (denk iets van 2003) een uitlaat besteld (links/rechts).
ding binnen gekregen en was eerst al de verkeerde (voor een tigra, want ding stak dik 15/25 cm buiten mijn bumper uit) dus gebeld.
heeft ongeveer 30 min geduurt voor die kerel het snapt en er zou een nieuwe uitlaat opgestuurd worden en de oude mee terug genomen worden.
dat heeft ook iets van 3-4 weken geduurd en 2-3 keer bellen waar mijn uitlaat bleef….
uiteindelijk toch de uitlaat binnen gekregen en ook nog de goeie ook.eronder gehangen en na ongeveer 2-3 maanden begon er wat te rammelen aan de binnenkant (tussenschot zat los)
weer bellen dus…
weer lang lullen voor ze het snapte…
en weer wachten op een nieuwe (maar moet hem wel komen halen of de verzendkosten betalen:fy1)
en of ik de mijne wou terug sturen….(op eigen kosten… :mad: )
toch maar de verzendkosten betaald want ik wou die uitlaat hebben……4 weken later ofzo kwam de uitlaat eindelijk weer binnen en weer gemonteerd.
en weer 4-5 maanden later weer die rammel erin….
weer bellen en weer lang uitleggen.
en toen gevraagd of ik soms mij geld terug kon krijgen wat de uitlaat voldoet duidelijk niet!!!
en dat ging niet en bla bla bla maar ze zouden het bespreken en ik zou terug gebeld worden….
2 weken later werd ik eindelijk gebeld met de mededeling dat ik een nieuwe kon krijgen of tegoed bonnen voor bij hun in de winkel…
heb toen gewoon gezegd dat ik geen tegoed bonnen wou maar gewoon mijn geld terug.
dat ging niet en ik moest niet zo moeilijk doen want het was gewoon goed spul wat ze leverden en nog meer bla bla bla……
het enige wat ik kon krijgen was een andere uitlaat of tegoed bonnen…maar geen geld terug.
na veel bellen en vloeken en zwaar taalgebruik was ik het zo beu dat ik gewoon te telefoon heb opgehangen en ergens hard tegen ben gaan schoppen en slaan van woede….
ik heb dus NOOIT mijn geld terug gekregen!!!!! en ik ga dus ook NOOIT meer daar iets bestellen!!!!!!!!!!
ik zoek het wel op ebay ofzo daar heb ik betere ervaringen mee!!!!
meer zeg ik op dit topic ook niet!!!!
7 mei 2009 om 22:03 #17470245ik heb zelf ook meerdere malen gedonder gehad met nl poeder..
afspraken niet na komen qua levering, garantie
pasvormen van lik me het versje.. terwijl ze adverteren met perfecte pasvormen! ,
onderdelen die je thuis uitpakt uit de doos, en dan er achterkomt dat het zwaar beschadigd is!
bestelde bumpers krijgen ze continu geleverd met afgebroken ophang punten ?
ze hebben ook xenon kit actie`s gehad.. mooi geinstaleerd..met als gevolgd..storing in de computer van de auto! , ballasten om de haveklap kapot, lampen kapot.. en dan met een antwoord komen .. ja je hebt het verkeerd aangesloten! dikke bullshit, je kunt eigenlijk niks verkeerd doen, en anders zouden de zekeringen er wel uit klappen maar dan nog
MAAK DAN DE HANDLEIDING GOED ZOALS HET WEL AANGESLOTEN HOORT TE ZITTEN!
en wat corsaracer al aangeeft hierboven, het retouneren van je eigen geld kennen ze niet,
je bent dus verplicht om andere tuningsmeuk daar te kopen waar je ook ellende mee hebt of krijgt en waar je achteraf dus ook weer om moet gaan klagen bij hun.
en het personeel wat daar werkt mag ook wel is een opleiding gaan volgen in de tuningwereld etc..
onvriendelijke behandeling van klanten, in de winkel/telefoon/emailen zo kun je nog wel meer pagina`s vol typen!
HIER DUS NOG EEN ONTEVREDEN KLANT OVER NL POWER
amen:angel
8 mei 2009 om 05:25 #17470246Haha, je hebt zeker gelijk.. Volgens die gasten is het altijd jouw schuld, zelfs al komen ze met een crappy doos aan waarin je je ontiegelijk beschadigd onderdeel terugvindt,, ik heb wel godzijdank m’n geld teruggekregen :D
Ze deden er wel een maand over, maar ik had iets van 8 mailtjes verstuurd :POntopic: kheb gehoord dat deze spoiler uit de roulatie is gehaald.. Ik heb een soortgelijke spoiler gezien bij Showoff Imports, dus ik zal daar es een x een kijkje gaan nemen :’)
8 mei 2009 om 09:08 #17470247robin, stuur anders tuned_tigra is een berichtje, de rode tigra op de foto is namelijk zijn auto, en hij heeft de spoiler nog liggen
10 mei 2009 om 16:39 #17470248AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door 1985
origineel gepost door mayhemmaar dat is toch t risico van een bedryf? jij levert, dus jij bent verantwoordelijk.
is er een geval bekend van iemand waar NL power geen geld heeft terug gegeven bij ondeugdelijk matriaal ?
dan natuurlijk geen verhalen van via via via…
Is er hier 1 iemand die dat ZELF heeft mee gemaakt ? king:
heel lang geleden maar JA!
verder geen details, verleden is niet het heden, en mijn streven is leven naar een beter heden, zonder het oprakelen van het verleden LOL.
ter verdediging van NLPower ze waren wel de enige die dat konden leveren op dat moment in NL.
Mijn kwaliteitseisen waren toen al vrij hoog.
mijn eisen kwamen niet overeen met hun materiaal filosofie.En dan krijg je wellus nietus.
uiteindelijk ben ik zelf achter het geen aangegaan, en voor een korte periode een goede leverancier gevonden.
Deze is daarna failliet gegaan, omdat zijn materiaal welliswaar kwalitatief heel goed niet kon concurreren met de hevig concurerende markt. (overigens was deze duitser WEL goedkoper dan NLpower) Maar ik had mijn spullen toen wel al binnen.10 mei 2009 om 19:21 #17470249@ Wessaa,, dat weet ik.. hij heeft me al ge-u2u’ed, maar ik zie er vanaf aangezien ik niet echt gecharmeerd ben van 2e hands.. ik zoek naar een andere spoiler..
Topic kan dicht :vertag
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.