Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Spoilerzoektocht:
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 mei 2009 om 20:01 #17470214
zo’n simpele vraag en zoveel onzin
spamsletjes:jerry4 mei 2009 om 21:55 #17470215origineel gepost door mayhem
fail.ik doe niet aan sjonnie, dus ik kom daar nooit.
idem dito.
@boterletter, door 1985’s eerdere reactie(s) ben ik geneigd om hem aan te spreken met sjappie i.p.v. een normale aanspreektoon. Als meneer anderen ook normaal kan behandelen dan was het anders geweest.5 mei 2009 om 06:27 #17470216origineel gepost door BadMuts
origineel gepost door mayhem
fail.ik doe niet aan sjonnie, dus ik kom daar nooit.
idem dito.
@boterletter, door 1985’s eerdere reactie(s) ben ik geneigd om hem aan te spreken met sjappie i.p.v. een normale aanspreektoon. Als meneer anderen ook normaal kan behandelen dan was het anders geweest.hahaha. ben je nu echt zo dom of doe je je alleen zo voor ?
Je gaat een bedrijf af zeiken zonder er ooit wat gekocht te hebben aangezien je niet aan “sjonnie” doet ?
Wat zeiken jullie dan … :D
Lees je eigen meuk eens terug. :D:D:D
5 mei 2009 om 07:26 #17470217origineel gepost door 1985
hahaha. ben je nu echt zo dom of doe je je alleen zo voor ?Je gaat een bedrijf af zeiken zonder er ooit wat gekocht te hebben aangezien je niet aan “sjonnie” doet ?
Wat zeiken jullie dan … :D
Lees je eigen meuk eens terug. :D:D:D
omg, jij bent echt een ………
lees mijn posts eens terug dan! Heb ik gezegd dat ik er nooit wat gekocht heb? Nee! Ik heb er al eens wat gekocht en het was gewoon baggerzooi. Ik spreek dus uit ervaring
dus ga mij nou niet voor dom uit maken en kijk eerst naar jezelf en hoe jij op TS reageerd.
Echt, zo’n zeldzaam talent als jou heb ik nog niet eerder meegemaakt :jerry5 mei 2009 om 08:44 #17470218origineel gepost door BadMuts
Echt, zo’n zeldzaam talent als jou heb ik nog niet eerder meegemaakt :jerryben niet voor niets dorp gek. :jerry:wub
5 mei 2009 om 14:02 #17470219das een ding wat zeker is.. maar die zetten ze toch vroeger nog wel eens op de brandstapel…?
ik snap je reacties niet, waarom mag er niet over een bedryf geklaagd worden? (Zie je onderschrift)
een bedryf is toch verantwoordelijk tegenover de persoon aan wie zij het leveren? dat hun het ook weer via een leverancier krijgen, is hun probleem. dat moeten hun dan weer uitvechten met hun leverancier.
degene met wie je handeld is de verantwoordelijke party.
ik weet dat er zat bumpers zijn met een klote pasvorm, NL power is o.a. leverancier van deze bumpers. dus nl power is verantwoordelijk voor het leveren van klote spul aan de concument. ja, haal ik t zelfde spul by cartrend, is cartrend een lul. maar dat is toch t risico van een bedryf? jij levert, dus jij bent verantwoordelijk.
5 mei 2009 om 14:46 #17470220origineel gepost door mayhemmaar dat is toch t risico van een bedryf? jij levert, dus jij bent verantwoordelijk.
is er een geval bekend van iemand waar NL power geen geld heeft terug gegeven bij ondeugdelijk matriaal ?
dan natuurlijk geen verhalen van via via via…
Is er hier 1 iemand die dat ZELF heeft mee gemaakt ? king:
5 mei 2009 om 15:46 #17470221origineel gepost door 1985
origineel gepost door mayhemmaar dat is toch t risico van een bedryf? jij levert, dus jij bent verantwoordelijk.
is er een geval bekend van iemand waar NL power geen geld heeft terug gegeven bij ondeugdelijk matriaal ?
dan natuurlijk geen verhalen van via via via…
Is er hier 1 iemand die dat ZELF heeft mee gemaakt ? king:
je hoeft er niet direct achter te komen dat iets ondeugdelijk is. Je hebt zat mensen die eerst al hun spullen verzamelen en later pas het geheel monteren/uit proberen.
Ik heb er zelf een sportstuur gekocht ooit. Ding gemonteerd, maar pas later (bij demontage) kom je er achter dat het zwikkie niet deugdelijk was. Dan is het al veel te laat voor je geld terug. En dan doet het er niet toe wat er nou wel of niet deugdelijk was aan het product.
Door dat soort dingen kom ik er niet meer.Ik ga overigens, vanaf nu, ook niet meer met je in discussie.
Wens je veel blijheid met je peppie gedrag en veel plezier bij je vriendjes in Zwolle :thumbup5 mei 2009 om 16:15 #17470222echt ik word zo moe van die chef moraal ridder hé..
Heb je soms aandelen in die toko…Je kunt merken dat je echt nog niet lang meeloopt in dit wereldje..
NL Poeder heeft al jaren een naam qua slechte pasvorm verkeerd leveren etc etc etc..
Zoals eerder gezegd, tis gewoon slecht dat je je klanten misleid met dit soort acties.En dat is niet alleen bij deze spoiler, heb het al vaker gezien..
Er zijn al vele klachten op diverse fora’s geweest over NL poeder..
Ben er 2 keer geweest, zat zelfs 2 jaar tussen en blijf het een toko vinden die misschien styling spul hebben liggen maar de kennis die er aanwezig is vind ik zwaar onder de maat.wat loop jij te huilen over dat onderschrift..
Poepen doe jij, ik, de hele wereld, mensen dieren alles..Snap het probleem niet zo..
Begin niet over kleine kinderen, want wat moeten die met spoilers en auto’s, tuning, turbo’s en andere dingen die hier voorbij komen…Als je je er zo aan stoort vraag je toch bij de moderators aan dat het woord poepen automatisch wordt veranderd..
Als zij ook het nut ervan inzien zullen ze er wel wat anders van maken…Echt moraal ridders zijn er hier genoeg…
5 mei 2009 om 16:20 #17470223origineel gepost door corsaboy
Echt moraal ridders zijn er hier genoeg…als je daar niet tegen kan word het mischien eens tijd om uit te loggen en niet weer terug te komen.
Zou je bloeddruk vast niet verkeerd doen als ik je posts zo lees :D
@algemeen:
Nog steeds geen concrete voorbeelden van mensen die GEEN geld terug hebben gekregen …
5 mei 2009 om 16:22 #17470224ga jij nou maar lekker met die kat van je in een hokkie zitten huilen dat met NL Poeder afkraakt..
Damm.. Je bent niet alleen zo op dit forum maar op meerdere fora wat ik lees… :thumbdown5 mei 2009 om 16:24 #17470225whahahaha, hoeveel nuttige posts heb jij gemaakt, en hoeveel heeft corsaboy er gemaakt?
behalve mensen uitdagen met zulke reacties komt er weinig zinnigs uit jou mond.
5 mei 2009 om 16:24 #17470226origineel gepost door corsaboy
ga jij nou maar lekker met die kat van je in een hokkie zitten huilen dat met NL Poeder afkraakt..
Damm.. Je bent niet alleen zo op dit forum maar op meerdere fora wat ik lees… :thumbdown:jerry
5 mei 2009 om 16:26 #17470227dat is de discussie niet.
Het gaat erom dat die toko de boel misleid en spul met slechte pasvorm levert..Dus een knaken toko..
en ja je krijgt dus niet alles vergoed.. het kost je gvd weer tijd en energie…
had je beter kunnen gaan werken, verdien je tenmminste geld…5 mei 2009 om 16:27 #17470228zonder het zelf door te hebben zijn jullie zo grappig :D
5 mei 2009 om 16:28 #17470229origineel gepost door corsaboy
dat is de discussie niet.
Het gaat erom dat die toko de boel misleid en spul met slechte pasvorm levert..hou de eer aan jezelf dan en kom er gewoon niet…
Dan hoef je ook niet zo te janken :D
5 mei 2009 om 16:29 #17470230origineel gepost door corsaboy
dat is de discussie niet.
Het gaat erom dat die toko de boel misleid en spul met slechte pasvorm levert..Dus een knaken toko..
en ja je krijgt dus niet alles vergoed.. het kost je gvd weer tijd en energie…
had je beter kunnen gaan werken, verdien je tenmminste geld…en daarnaast de discussie over het feit dat Topicstarter op meerdere fora klaagt omtrent NL *kugh*. We leven nog steeds in een vrij land en het is aan een ieder om iets te vinden van iets als hij/zij dat wil.
1985 blijft daar maar over doorzagen. Totaal onnodig en vervuiling van het topic. En daar zat ik me “druk” om te maken.5 mei 2009 om 16:31 #17470231origineel gepost door BadMuts
1985 blijft daar maar over doorzagen. Totaal onnodig en vervuiling van het topic. En daar zat ik me “druk” om te maken.hahaha. jij komt meer dan een maand later janken in dit topic.
hahaha lees ff de datums terug vriend. :wors:wors:wors
5 mei 2009 om 16:33 #17470232origineel gepost door 1985
zonder het zelf door te hebben zijn jullie zo grappig :Ddat klopt. veel mensen waarderen mijn gevoel voor humor. al moet ik zeggen dat t nogal grof kan zijn, maar dat word over t algemeen wel door de vingers gezien.
gvd 1985, ik lach me rot om je.. t begon met en discussie, toen werden er argumenten genegeerd om maar gelijk te hebben, en nu is t heerlijk :D
5 mei 2009 om 16:34 #17470233kerel leer Godverdomme eens lezen..
Ik zeg toch ook dat ik er niet MEER kom..En dat de TS er niet meer komt mag deze ook gewoon aangeven, typen, op bill boards zetten wat hij ook wil…
Jij begint hem daarover aan te vallen.
Met andere woorden, hij mag zijn mening niet uiten..
Badmuts gaf ook al aan, wij leven in een land met vrijheid van menings uiting…Als je die mening niet aanstaat reageer dan niet……..
Klaar..word volwassen…
5 mei 2009 om 16:37 #17470234hahahha.
prachtig jullie 3 :wors
waar kan ik jullie boeken ? :D
5 mei 2009 om 16:39 #17470235tis wel sneu dat je de clown moet gaan uithangen,
je hebt geen onderbouwing.heb je nog nooit gehad op dit forum..
altijd maar zeiken en janken…pleur lekker een eind op man
5 mei 2009 om 16:40 #17470236origineel gepost door corsaboy
tis wel sneu dat je de clown moet gaan uithangen,
je hebt geen onderbouwing.heb je nog nooit gehad op dit forum..
altijd maar zeiken en janken…pleur lekker een eind op man
Je hobby zit je wel hoog hé ? mischien moet je eens wat anders zoeken. :D
5 mei 2009 om 16:40 #17470237chill CB, gewoon erom lachen. hij probeerd je gewoon op te focken.
5 mei 2009 om 16:42 #17470238ja krijg je met die kleine kinderen hé…
:DMij krijg je niet gek…
Blijf het gewoon een sukkel vinden…Hoop hem nog eens tegen te komen op een meeting voor volwassen mensen..
Eens zien of die dan ook zo’n grote bek heb :afro -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.