Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Spoiler
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 oktober 2008 om 12:21 #17207899
Heey heey,,
Ik ben een newby hierro (foto’s van mn tigra kome dr aan :P)
en ik ben opzoek naar de perfecte spoiler voor mn tigra,, kheb dr wle 1 gevonde voor maa 89 euro bij Remco Car Shop( http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?ObjectPath=/Shops/RCAudio/Products/WH-2061 )
Ik wil em dn wle overspuiten naar de kleur van mn T-fresh (T = tigra,, fresh is de versie,, leuke nick tog :P),, mocht je wt wete,, reageer maa !!!
26 oktober 2008 om 12:32 #17446399als je je in de picture wil rijden bij sjimmie agent, dan moet je deze vooral kopen.
deze spoiler is niet toegestaan ivm scherpe delen. en wordt bekeurd met art5 wvw.
als je pech hebt en oom agent heeft een slechte dag dan kan je rijbebewijs ervoor worden ingenomen.
zou toch een andere spoiler uitzoeken als ik jouw was
26 oktober 2008 om 13:16 #17446400Ohjaa ik was ff vergete dt ze hier altijd moeilijk om doen.. bedankt voor de herinnering,, ik gaa denk ik gwn voor een dakspoiler dn en gaa later miss een bodykit dr onder planten..
Thnx anyway!!
26 oktober 2008 om 16:35 #17446401ik heb nog een mooie shogun spoiler te koop eventueel!
27 oktober 2008 om 08:54 #17446402mooi fietsen rek !
2 november 2008 om 18:49 #17446403origineel gepost door R°bin
Ohjaa ik was ff vergete dt ze hier altijd moeilijk om doen.. bedankt voor de herinnering,, ik gaa denk ik gwn voor een dakspoiler dn en gaa later miss een bodykit dr onder planten..Thnx anyway!!
Doe dat maar jah. Deze was toch onwijs lelijk :jerry
2 november 2008 om 18:55 #17446404laat uw auto meer op een winkelkarreke lijken van de c1000
30 december 2008 om 23:09 #17446405kan je wel handig de milkshakes e.d. opzetten na het McDriven
31 december 2008 om 14:50 #17446406origineel gepost door Pastra
kan je wel handig de milkshakes e.d. opzetten na het McDrivenperfecte bier tafel voor buiten bij de kroeg met oog op het rook beleid :wors
31 december 2008 om 15:36 #17446407Hahahahahaa :P:D:D :jerry:
31 december 2008 om 15:46 #17446408@ 1985
@ Sandra
@ Pastra
@ Goossens BjornTss :( :P
31 december 2008 om 17:26 #17446409origineel gepost door R°bin
@ 1985
@ Sandra
@ Pastra
;)king:
Ey Robin,
Gelukkig valt er over smaak te twisten en op zich is het wel een aardige spoiler (voor een japanse auto :P)
Wat ik tot nu toe altijd heb gedaan is voor de aankoop van mijn auto rond kijken wat er allemaal wel en niet op past. En belangrijker: Hoe kan ik mijn auto zo maken dat ik hem mooi vind maar er ook dagelijks mee kan rijden zonder problemen te krijgen.
In mijn ogen is het voordeel van duitse auto’s dat ze heel mooi “clean” te maken zijn waarbij je ook de orginele beleiningen van de auto’s kan houden. Iedereen kijkt via andere ogen en heeft daarom een eigen mening, maar stel je was helemaal into de renaut clio, dan zou een “illegale” spoiler als dit ideaal zijn voor in de C1000 of voor de hamsters van AH ;)
Trek je niets aan van ons geplaag en waneer jij deze spoiler mooi vind moet je hem zeker kopen !!! Houd er alleen wel rekening mee dat wie aandacht vraagt, ook aandacht van de politie zal krijgen king:;)
Om te voorkomen dat je de verkeerde aandacht krijgt raad ik aan om altijd “binnen” de lijnen van de auto te blijven en geef ik je de tip mee: Goedkoop is niet voor niets goedkoop (dit geld vaak ook voor het onderhoud)
Heb je al wel eens “orginele” opel spoilers gezien voor de Tigra’s ? Die zijn vaak heel subtiel maar ook heel erg netjes king::thumbup:thumbup
1 januari 2009 om 10:24 #17446410origineel gepost door 1985
origineel gepost door R°bin
@ 1985
@ Sandra
@ Pastra
;)king:
Ey Robin,
Gelukkig valt er over smaak te twisten en op zich is het wel een aardige spoiler (voor een japanse auto :P)
Wat ik tot nu toe altijd heb gedaan is voor de aankoop van mijn auto rond kijken wat er allemaal wel en niet op past. En belangrijker: Hoe kan ik mijn auto zo maken dat ik hem mooi vind maar er ook dagelijks mee kan rijden zonder problemen te krijgen.
In mijn ogen is het voordeel van duitse auto’s dat ze heel mooi “clean” te maken zijn waarbij je ook de orginele beleiningen van de auto’s kan houden. Iedereen kijkt via andere ogen en heeft daarom een eigen mening, maar stel je was helemaal into de renaut clio, dan zou een “illegale” spoiler als dit ideaal zijn voor in de C1000 of voor de hamsters van AH ;)
Trek je niets aan van ons geplaag en waneer jij deze spoiler mooi vind moet je hem zeker kopen !!! Houd er alleen wel rekening mee dat wie aandacht vraagt, ook aandacht van de politie zal krijgen king:;)
Om te voorkomen dat je de verkeerde aandacht krijgt raad ik aan om altijd “binnen” de lijnen van de auto te blijven en geef ik je de tip mee: Goedkoop is niet voor niets goedkoop (dit geld vaak ook voor het onderhoud)
Heb je al wel eens “orginele” opel spoilers gezien voor de Tigra’s ? Die zijn vaak heel subtiel maar ook heel erg netjes king::thumbup:thumbup
Nee,, van de politie wil ik niets horen.. Daarom houd ik het gewoon voor me op zo’n punt dat ik alleen de toeschouwer ben die continu ”pretty :o” roept :P Magoed,, dat geplaag maakt mij geen bal uit,, ik plaag gewoon mee king:
Ik kwam die spoiler op YouTube tegen en ik zag een lid van hier ook zo’n een spoiler hebben (gezien op z’n avatar) Ja sommige spoiler zijn idd wel net,, daarom ga ik ook voor een dakspoiler,, dat is wat vloeiender en die spoiler is natuurlijk niet voor niets zo goedkoop want je moet hem zelf bevestigen en volgens mij is de kwaliteit ook zo van lik mn vest (ff mailje gestuurd)
1 januari 2009 om 11:10 #17446411origineel gepost door R°bin
Nee,, van de politie wil ik niets horen.. Daarom houd ik het gewoon voor me op zo’n punt dat ik alleen de toeschouwer ben die continu ”pretty :o” roept :P Magoed,, dat geplaag maakt mij geen bal uit,, ik plaag gewoon mee king:Ik kwam die spoiler op YouTube tegen en ik zag een lid van hier ook zo’n een spoiler hebben (gezien op z’n avatar) Ja sommige spoiler zijn idd wel net,, daarom ga ik ook voor een dakspoiler,, dat is wat vloeiender en die spoiler is natuurlijk niet voor niets zo goedkoop want je moet hem zelf bevestigen en volgens mij is de kwaliteit ook zo van lik mn vest (ff mailje gestuurd)
even hele korte google poging en kwam dit tegen, er zijn veeeeeellllllllllllllll meer maar dat mag je zelf zoeken :wubking:
Mischien zie je iest wat je aanspreekt;) We kunnen hier wel het “welke spoilers zijn er voor de Tigra topic” van maken :Pking:
4 januari 2009 om 11:03 #17446412origineel gepost door 1985
de EVO spoiler, veruit de mooiste voor de tigra…in mijn optiek :thumbup ;)
16 januari 2009 om 00:33 #17446413Robin ik vind die spoiler die jij zo mooi vind meer iets voor een F-16 dan voor een Tigra, maar inderdaad is het zoals eerder al gezegd is het zo dat het ten eerste JOUW auto is en ten tweede JIJ degene bent die ermee rond moet rijden.
Customizen is je persoon laten zien door middel van aanpassingen aan je auto, waardoor deze beter bij jou past dan het standaar model.
Oftewel, wat ik foeilelijk vind, vind jij prachtig en andersom, ik persoonlijk hou meer van de Chip Foose stijl, veranderen zonder dat het echt opvalt. Meer de auto maken zoals deze uit de fabriek had móeten komen maar waar door het kostenplaatje niet alles aan gedaan is.
In kort, koop een spoiler die JIJ mooi vind, wat een ander er dan van vind.. dat is zijn / haar probleem.
Mijn “kontje” ziet er ongeveer zo uit, zelfs de kleur is hetzelfde.
http://www.extremeautoaccessories.co.uk/pics/1_1113777169.jpg
24 januari 2009 om 16:10 #17446414Topic kan dicht,, oplossing gevonden
25 januari 2009 om 00:28 #17446415origineel gepost door R°bin
Topic kan dicht,, oplossing gevonden… maar, wat is het nou uiteindelijk geworden ? wat we willen?.. wat denk je van :kewlpics
25 januari 2009 om 11:23 #17446416Hoe bedoel je wat we willen? Ik ga voor de WRX Wing van NLPower
25 januari 2009 om 12:58 #17446417Boterletter wil graag een foto zien gok ik Robin :P
25 januari 2009 om 13:23 #17446418origineel gepost door Sandra
Boterletter wil graag een foto zien gok ik Robin :P25 januari 2009 om 16:34 #17446419hey handige uitlaat.
2 stokken erin en je hebt ene heuse kruiwagen :jerry
25 januari 2009 om 18:31 #17446420Ooow zo een spoiler. Jah die kennen we wel :)
25 januari 2009 om 22:47 #17446421nou nog twee vleugeltjes aan de zijkant en je bent “ready for take-off”
25 januari 2009 om 22:55 #17446422Tja, handige biertafel haha
vind het een beetje Te eigenlijk.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.