**SPOED** Torx ringsleutel E12 gezocht

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum **SPOED** Torx ringsleutel E12 gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222022
    forcemaple
      Lid sinds:
      21 May 2010

      Beste forumleden,
      Ik ben me aan het voorbeiden op een klusje dat ik morgen wil gaan doen, nl het vervangen van de voorste stabilisatierubbers. Ik dacht dat ik de beugels wel los zou krijgen met een dop E12, maar kennelijk is daar een ringsleutel E12 voor nodig…
      Nou zijn die niet gemakkelijk te krijgen bij de gemiddele gereedschappenboer, dus mijn vraag is:

      (onder het mom van: nee heb je….)
      Woont er iemand in de buurt van Eindhoven/Veldhoven, die een torx ringsleutel E12 heeft die ik kan lenen??
      Ik zou em dan vanavond of vrijdagochtend even kunnen komen halen….

      Grtz, Eric.

      #17682384
      Silverspeed
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 June 2009

        je hebt een ringsleutel nodig neem ik aan omdat je er met een ratel niet bij kan komen?

        En als je een ratel koopt die je onder een hoek kan zetten? Die bestaan ook en zijn echt super handig soms :D

        #17682385
        forcemaple
          Lid sinds:
          21 May 2010

          origineel gepost door Silverspeed
          je hebt een ringsleutel nodig neem ik aan omdat je er met een ratel niet bij kan komen?

          En als je een ratel koopt die je onder een hoek kan zetten? Die bestaan ook en zijn echt super handig soms :D

          Ja klopt, alleen twijfel ik of ik er tussen kom. Een torx ringsleuten zou dan de oplossing zijn…

          #17682386
          forcemaple
            Lid sinds:
            21 May 2010

            **UPDATE**
            Ik heb een automaterialenzaak gevonden die deze sleutel morgenochtend kan leveren :):)

            Dus ik ben weer geholpen!

            grtz.

            #17682387
            dennis121
              Lid sinds:
              7 October 2009

              goed bezig :D
              altijd handig wat gereedschap erbij! :D

              #17682388
              forcemaple
                Lid sinds:
                21 May 2010

                origineel gepost door dennis121
                goed bezig :D
                altijd handig wat gereedschap erbij! :D

                Ja klopt! Ben nog maar pas begonnen met klein onderhoud zelf te doen, vandaar dat ik speciefiek gereedschap nog niet allemaal in huis heb. Vorige week bij het vervangen van de achterste stabilisatorrubbers een torx doppenset, en nu een torx ringsleutel (wist tot vanochtend niet eens dat die bestonden)…maar we kopen er wel !!:P

                Groet, Eric.

                #17682389
                Silverspeed
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 June 2009

                  haha ik heb ook een klein koffertje met wat schroevendraaiers en nog wat ander gereedschap zoals oprijbokken… langzaamaan zal het wel meer gaan worden :P

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.