Spoed hulp gevraagt achterbank

Forumindex Forums Modellen Calibra Spoed hulp gevraagt achterbank

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Maurice89
    Deelnemer

Ik wil morgen een leren setje ophalen. Maar ik krijg die achterbank maar niet los.

Aan de zijkanten zitten twee punten waar die vast zit. Ik kreeg ze niet echt los. Of ik moet er nog harder aan draaien:o

En dan heb je de achterkant van de bank… Daar zitten soort nippeltjes op… En die kan ik er volgens mij uittrekken. En daar zitten ook ophang puntjes zodat de bank vast zit.

Wie of wie kan me helpen:O

:angel

Lex
      Deelnemer

de zitting zit toch alleen vast in die soort ogen aan de voorkant van de zitting?
        leuning kan ik je niet mee helpen;calibra tijd is al een tijdje geleden voor mij

Pastra
        Deelnemer

Zitting:

Voorkant er van zitten 2 soort van touwtjes, trek die naar je toe, en dan tegelijk de bank omhoog drukken. Dan zal de zitting uit de bevestiging gaan.

Achterleuning:

Daar zitten aan de zijkanten 2 boutjes met een ovale vorm.
          Met een waterpomp tang er tussen en losdraaien maar.
          In het midden heb je 2 waterpomp tangen nodig om het los te draaien.

De achterpanelen:

Aan de b-stijl bij de deur zit een schroefje(kleine zwarte), deze los draaien.
          wanneer de bank er uit is kan je het paneel er zo uit trekken(wel voorzichtig en met beleid).

Ik hoop dat het je lukt, een setje leer misstaat niet in een Calibra.
          Heb zelf al TE veel interieursetjes in- en uitgebouwd:jerry

Succes!!

Anoniem

Zwart leer of creme?

Maurice89
            Deelnemer

Heb vandaag gewoon zwart leer gehaald:angel Deur panelen doe ik er denk ik niet in… Zoek wel door na twee beteren voor de rest stoelen achterpanelen en achterbank zijn gewoon netjes in staat:D En de bestuurder stoel heeft mini schaden. Maar voor 150euro mag ik niet klagen. De meesten mensen vragen er wel meer voor terwijl ze nog in slechtere staat zijn:angel

En voor de achterbank los halen ga ik morgen overdag nog eens goed na kijken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.