Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › spoed gezocht calibra voor gratis demo schroefset
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 april 2010 om 20:54 #17623456
origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door pipo
zelfde systheem als corsa en astra gOk dat is wel jammer
waarom gebruiken ze de poten van de vw jetta niet?
dit moet toch wel passend te krijgen zijn lijkt me!ja maar dan moet je aan de koets werken en dat doen hun niet.allen maar plug and play.
tja en als het zo makkelijk is kun je dat oo zelf doen poten van een jetta nemen en er onder knallen:hmmz20 april 2010 om 20:56 #17623457origineel gepost door pipo
dit moet toch wel passend te krijgen zijn lijkt me!ja maar dan moet je aan de koets werken en dat doen hun niet.allen maar plug and play.
tja en als het zo makkelijk is kun je dat oo zelf doen poten van een jetta nemen en er onder knallen:hmmzin heb niet gezegt dat het makkelijk is:D
neenee ik heb me net de nieuwe spaxset besteld van supersport.
Hoor hier goede berichten over,ben benieuwd hoe die bevalt!21 april 2010 om 05:59 #17623458origineel gepost door cabriobully
tja en als het zo makkelijk is kun je dat oo zelf doen poten van een jetta nemen en er onder knallen:hmmzin heb niet gezegt dat het makkelijk is:D
neenee ik heb me net de nieuwe spaxset besteld van supersport.
Hoor hier goede berichten over,ben benieuwd hoe die bevalt!en die is voor en achter verstelbaar???:hmmz
21 april 2010 om 08:18 #17623459nee voor verstelbaar en achter vaste verlaging,wel in harheid verstelbaar voor,achter.
30 april 2010 om 00:06 #17623460Zit die set er nu onder??
7 mei 2010 om 15:07 #17623461Kort gezegt,
V Maxxx heeft het afgeblazen ze konde niet laag genoeg rijden en het ging teveel kosten om het 100% in order te krijgen.
Miss verteld pipo wel het hele verhaal:thumbup
7 mei 2010 om 15:54 #17623462mm:wtf:hmmz raar ik ben er afgelopen week geweest en toen waren ze aan je auto bezig en zeiden dat het nog goed kwam.dat het binnekort naar de tuv ging.dus vind het wel raar dan.wanneer heb je je auto weer opgehaald dan?? heb nog geen mailtje gehad dat het niet doorging:cry
is wel klote dan als dat zo is.weet wel dat ze voorheen een probleem hadden met de achterveer dat die vrij kort moest zijn en er een paar windingen over elkaar kwamen zodat je een raar geluid had.:hmmzen dat moesten ze nog oplossen.
maar dan zal ik dat binnenkort wel horen:(
zal ik dadelijk toch zelf weer schroefsetjes moeten gaan maken:D7 mei 2010 om 15:57 #17623463De auto heb ik sinds woensdag al terug.
Even kort verteld: Het was gewoon niet laag genoeg en op de laagste stand was het niet rijbaar ofzoiets.
Ze waren al rond de 25000euro kwijt ofzoiets zei die man die me calibra trug bracht.
Maja is wel jammer dat ze me velg kapje niet meer konde fixen heb er nu nog maar 3:P
7 mei 2010 om 19:41 #17623464Dat zou jammer zijn,de vmaxx set zou een goodkoop alternatief zijn,waarom gaan ze dan niet gewoon de poten lassen zoals iedereen doet?
7 mei 2010 om 19:58 #17623465origineel gepost door cabriobully
Dat zou jammer zijn,de vmaxx set zou een goodkoop alternatief zijn,waarom gaan ze dan niet gewoon de poten lassen zoals iedereen doet?omdat ze een plug and play bedrijf zijn en goedkope sets willen leveren de aanpassingen koste een hoop tijd en ook weer geld en volgensmij zijn die niet tuv proof de gelaste sets
:hmmzdaarom denk ik dat ik ze ga maken hahahaa:jerry:jerry
7 mei 2010 om 19:59 #17623466origineel gepost door pipo
Dat zou jammer zijn,de vmaxx set zou een goodkoop alternatief zijn,waarom gaan ze dan niet gewoon de poten lassen zoals iedereen doet?omdat ze een plug and play bedrijf zijn en goedkope sets willen leveren de aanpassingen koste een hoop tijd en ook weer geld en volgensmij zijn die niet tuv proof de gelaste sets
:hmmzOok weer waar,ben benieuwd of het nog doorgaat allemaal
7 mei 2010 om 20:02 #17623467ik verwacht dat ik dat volgende weekwel te horen krijg:hmmz
11 mei 2010 om 09:40 #17623468nou ben er vandaag geweest en ze hebben het helaas afgeketst:cry
het was zo dat hij voor de astra f perfect werkte tot -65 mm en dan voor en achter verstelbaar.
maar bij de calibra was het een andere geval door dat er boven de schotel te weinig ruimte was kwam het met de veer niet goed uit.bij verlaging van -40 ging het nog goed maar als hij lager werd dan sloeg hij door.waarom hij het bij de astra niet deed weet ik niet.
en ze willen bij v-maxx toch een betroubaar product maken en niet iets wat over een half jaar de container in kan.doordat ze het alleen voor de astra konden maken en niet voor de calibra was het voor hun ook niet interresant om het door te zetten ivm de kosten tegenover wat het op zou leveren.de calibra zou dan nog specialere dempers en veren nodig hebben.en dan werd het kostenplaatje te hoog.:( helaas niks aan te doen dus.dus word het toch ombouwen van voorpoten
11 mei 2010 om 13:57 #17623469:thumbup
12 mei 2010 om 23:46 #17623470Heel vervelend allemaal, maar heb je er nu wat voor teruggekregen omdat je je calibra beschikbaar heb gesteld ?? :vertag
13 mei 2010 om 08:28 #17623471origineel gepost door Erwin-V6
Heel vervelend allemaal, maar heb je er nu wat voor teruggekregen omdat je je calibra beschikbaar heb gesteld ?? :vertagvolgensmij niet hhaaha omdat het al met al niet is doorgegaan.maarja dat was het risico:vertag.
al die andere auto s die wel gelukt zijn krijgen de sets gratis voor het lenen.
toeallig weet ik dat omdat ik vorige keer een subaru en een peugeot heb langsgestuurt en dat was wel gelukt:thumbupv-maxx was voorheen ook zeer te spreken omdat het bij de astra f wel was gelukt.maar baalde super omdat het bij de calibra niet wilde lukken om het 100% voor elkaar te krijgen.en een 80% product wil hij niet leveren:P
13 mei 2010 om 10:52 #17623472.Ik heb idd niks gekregen.
Ben wel een velg kapje kwijt maar ze konden geen nieuwe vinden helaas.
Zal binne kort eens gaan zoeken op internet denk ik,Heb nog wel die voorveren+schokbrekers eronder maar die staan gewoon op normalen hoogte en ze zullen niet door de apk komen:P
13 mei 2010 om 13:27 #17623473origineel gepost door Maurice89
.Ik heb idd niks gekregen.Ben wel een velg kapje kwijt maar ze konden geen nieuwe vinden helaas.
Zal binne kort eens gaan zoeken op internet denk ik,Heb nog wel die voorveren+schokbrekers eronder maar die staan gewoon op normalen hoogte en ze zullen niet door de apk komen:P
heb je er wel die schroefset onder zitten dan??
zolang de veren nietlosliggen moet hij er gewoon mee gekeurt kunnen worden zal geen afkeur zijn13 mei 2010 om 13:43 #17623474origineel gepost door Maurice89
.Ik heb idd niks gekregen.Ben wel een velg kapje kwijt maar ze konden geen nieuwe vinden helaas.
Sorry hoor maar ik vind dit echt Geen Stijl.
Als ze 25000 uit kunnen geven voor een set te ontwikkelen kunnen ze er ook voor zorgen dat je op zijn minst nieuwe schokbrekers en veren mee krijgt, al dan niet origineel.Zo ga je niet met mensen om vind ik.
13 mei 2010 om 16:55 #17623475origineel gepost door mayhem
net los? ik kan me veer er tussenuit pakken als ik mijn D op de 2 kolommer zet:Pmaakt me verder niet uit, ff veertjes wisselen voor de apk is zo gedaan.
Totdat het onderweg een keer raar gaat en je veer springt
er tussen weg. Je zal niet de eerste zijn, zou mij wel wat
uitmaken.13 mei 2010 om 21:16 #17623476deze heb ik zelf gemaakt:P
mag wel de naam v-maxx niet meer dragen.maar kan wel verder naar beneden dan een standaart poot.
-80 voor een standaart en deze zullen ongeveer -110 kunnen
moet ik eigenlijk stikkers laten maken MADE BY PIPO:P
13 mei 2010 om 21:24 #17623477origineel gepost door pipo
deze heb ik zelf gemaakt:P
mag wel de naam v-maxx niet meer dragen.maar kan wel verder naar beneden dan een standaart poot.
Set komt me bekend voor Royke2000 maakt die sets ook al een tijdje.
Meen 400 euro per set.13 mei 2010 om 21:53 #17623478origineel gepost door cabriobully
deze heb ik zelf gemaakt:P
Set komt me bekend voor Royke2000 maakt die sets ook al een tijdje.
Meen 400 euro per set.deze niet:P
13 mei 2010 om 21:56 #17623479Nee hij heeft andere,hij zal zelf wel foto plaatsen morgen ofzo,die sets kunnen zelfs tot -140,een kadett met 13ers lag de bodemplaat van op de grond:wors
Set zijn overigens kwa uiterlijk exact hetzelfde,zelfde kleuren.Uiteindelijk blijft het idee hetzelfde,weet niet waar jij ze voor verkoopt?
13 mei 2010 om 22:11 #17623480deze had ik staan voor 375 forumprijs.
poten zijn +-5 tot 7 cm korter dan de orginele poot van een astra/calibra. dus tel maar uit maar weet zo niet wat hij max doet onder de auto:hmmz heb ze nog niet gemonteert wilde ze eerst onder mijn cabrio zetten. kan er ook 2 types veren op zetten een kan lager dan de andere:D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.