Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › spoed gezocht calibra voor gratis demo schroefset
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2010 om 16:39 #17623431
Ik ben de mijne gewoon 1 dag kwijt zeg maar
Als het 6 dagen was deed ik het niet kan niet 6 dagen zonder auto:angel
Bel anders v maxxx zelf op?
Bij mij plaatste ze geowon een setje die ze gaan testen enzo.
En het setje komt daarna in de verkoop zover ik weet.En het lijkt me niet echt 6 dagen duren?
17 maart 2010 om 17:05 #17623432je hoeft ze niet te bellen ze hebben maar 1 demo nodig. en over +-2 a 3 maanden moeten ze als het goed is de sets tuv gekeurt hebben enz en kunnen ze volgensmij besteld worden.
iig bij mij:P ik krijg iig te horen wanneer ze klaar zijn
:P17 maart 2010 om 17:35 #17623433Die demo is dus eigelijk niet gekeurd en komt niet door apk ofwel?
17 maart 2010 om 18:24 #17623434origineel gepost door Maurice89
Die demo is dus eigelijk niet gekeurd en komt niet door apk ofwel?de demo is voor de test en of alle maten kloppen.dan word deze set weer gedemonteerten en gekeurt daarna komen ze in productie en hebben ze tuv en goka keuring.eerste set word geleverd en ondergebouwd onder de leen calibra:P:thumbup
maar de set zou ipc gewoon goed gekeurt moeten worden voor apk ook zonder goka of tuv keuring kijk maar naar de sets van kw en fk die verlaste voorpoten hebben volgensmij geen tuv keurmerk:hmmz als ik me niet vergis18 maart 2010 om 17:04 #17623435Me cali is opgehaald.
Heb hem morgen rond 6uur weer terug.
Ik hoop dat alles goed gaat enzo.
Ik meld het morgen allenmaal:thumbup
20 maart 2010 om 20:56 #17623436en hoe ziet het uit?
auto alweer rijdend of niet?21 maart 2010 om 00:28 #17623437Hij is rijdend alleen het is niet 100% gelukt was niet laag genoeg, word over 2,3 weken weer gebelt en dan moet ik even me muziek er uithalen zodat ze er achter bij kunnen.
Me wagen rijdt wel beter nu. Heb voor nu andere schokbrekers en zo’n vere en rijdt stukke beter.
Weet niet hoe ik het precies uit kan leggen, maar eerst reed me auto heel hobbelig over een drempel en nu vangt die de klap of en is die gelijk gedempt of meteen rustig.
Me standaart schokbrekers zijn soort van fietsenpompen reageren heel sloom ofja zo vind ik dat :sleeping
22 maart 2010 om 00:13 #17623438ok maar de set kan niet laag genoeg das wel jammer dan
calibra moet namelijk laag liggen wil die mooi zijn.
Ben benieuwd naar het eindresultaatIk heb ook vmaxx schokbrekers op mijn auto gehad,persoonlijk vond ik het niets,veerde veel te veel,ikzelf rij met brede wielen maar het liep aan alle kanten aan dit had ik niet met supersport of koni.
Gebruiken ze bij de schroefset wel vmaxx schokbrekers?
22 maart 2010 om 07:12 #17623439origineel gepost door cabriobully
ok maar de set kan niet laag genoeg das wel jammer dan
calibra moet namelijk laag liggen wil die mooi zijn.
Ben benieuwd naar het eindresultaatIk heb ook vmaxx schokbrekers op mijn auto gehad,persoonlijk vond ik het niets,veerde veel te veel,ikzelf rij met brede wielen maar het liep aan alle kanten aan dit had ik niet met supersport of koni.
Gebruiken ze bij de schroefset wel vmaxx schokbrekers?
tja jij vind het niks andere mensen zijn er wel over te spreken :angel en in engeland zijn ze uigeroepen tot beste prijs kwaliteit verhouding.:jerry:jerry
ik verwacht dat ze tot -70 zullen gaan anders dien je toch de poten om te laten lassen.en ja niet iedereen wil extreeem naar benee:agent.
en ja koni daar betaal je natuurlijk ook voor de naam.:thumbdown
en volgensmij is koni nederlan falliet en in duitsland door h&r overgenomen:hmmz.
we zien wel als het dadelijk past krijg ik iig foto s van v-maxx die ik op het forum kan plaatsen dan zien we hoe laag hij kan.:thumbup
iig doet v-maxx er wat aan dat we alle cali s vectra s en astra s [kadett d+e]kunnen verlagen zonder dure poot ombouw:jerry:jerry
en ze hebben al enkele tijpes die ze in hardheid kunnen verstellen dus mocht het zijn dat het heel goed loopt komen die misschien ook nog wel in de loop van de tijd:jerry:jerry22 maart 2010 om 20:27 #17623440origineel gepost door pipoiig doet v-maxx er wat aan dat we alle cali s vectra s en astra s [kadett d+e]kunnen verlagen zonder dure poot ombouw:jerry:jerry
en ze hebben al enkele tijpes die ze in hardheid kunnen verstellen dus mocht het zijn dat het heel goed loopt komen die misschien ook nog wel in de loop van de tijd:jerry:jerryKomen er dan ook foto’s van de set op zich (los, niet onder de auto)?
Ben benieuwd hoe die eruit ziet, en naar de prjjs ervan :hmmz
22 maart 2010 om 20:41 #17623441richtprijs staat al ergens vermeld.
je moet de schroefsets vergelijken met die van een peugeot 106 en een bmw e30
dus losse patroon een schroefhuls die tevens je dop is om de patroon te borgen[moet voor tuv mag niet los liggen]
en achter is gewoon zoiets als corsa a en astra g22 maart 2010 om 20:50 #17623442Voor de Astra F zal het alleen voor zijn denk ik?
Ik zou nog graag een keer een schroefset vóór en achter willen hebben op mijn astra f en kadett d :wub
22 maart 2010 om 20:58 #17623443origineel gepost door The Undertaker
Voor de Astra F zal het alleen voor zijn denk ik?Ik zou nog graag een keer een schroefset vóór en achter willen hebben op mijn astra f en kadett d :wub
schroefset komt er ook voor astra voor en achter:D
dus ipc ook voor een e kadett maar
d kadett helaas niet
en wil je voor de d kadett een set moet je een astra set nemen en dan alleen 2 andere achterveertjes22 maart 2010 om 21:14 #17623444origineel gepost door pipo
origineel gepost door The Undertaker
Voor de Astra F zal het alleen voor zijn denk ik?Ik zou nog graag een keer een schroefset vóór en achter willen hebben op mijn astra f en kadett d :wub
schroefset komt er ook voor astra voor en achter:D
dus ipc ook voor een e kadett maar
d kadett helaas niet
en wil je voor de d kadett een set moet je een astra set nemen en dan alleen 2 andere achterveertjesOf de veerschotels achter vervangen van een D naar een F. Is het bij de Astra dan ook in hoogte verstelbaar achter?
22 maart 2010 om 21:40 #17623445ja die is instelbar.maar schotels wisselen zal niks zijn veren van een d zijn volgensmij veel platter:hmmz
23 maart 2010 om 09:28 #17623446origineel gepost door pipo
ja die is instelbar.maar schotels wisselen zal niks zijn veren van een d zijn volgensmij veel platter:hmmzSchotels wisselen kan wel, maar is weer extra werk. Veren van een D zijn niet veel hoger dan die van een Astra F. de schotels hebben alleen een andere vorm, daardoor de veren ook (conisch bij een D en cilindrisch bij een F)
Vmaxx heeft ook -80mm verensetjes voor en achter voor een D-Kadett, is makkelijker.
15 april 2010 om 17:13 #17623447ja maar we zijn er nu achter dat bij-80 de veren net los liggen dus nog kortere dempers nodig zijn:hmmz
17 april 2010 om 16:28 #17623448net los? ik kan me veer er tussenuit pakken als ik mijn D op de 2 kolommer zet:P
maakt me verder niet uit, ff veertjes wisselen voor de apk is zo gedaan.
17 april 2010 om 16:44 #17623449origineel gepost door mayhem
net los? ik kan me veer er tussenuit pakken als ik mijn D op de 2 kolommer zet:Pmaakt me verder niet uit, ff veertjes wisselen voor de apk is zo gedaan.
tja ik wist het nit voorheen anders had ik het er bij vermeld
:angel
moet ook nog steeds voor glen de dempers inkorten.maar heb nog steeds geen tijd gehad druk druk druk:angel20 april 2010 om 16:24 #17623450vandaag bijv-maxx geweest set voor de astra is klaar de de calibra zijn ze nog bezig.mar komt er iig wel voor en achter verstelbaar.
aan de voorzijde tot max 65 mm of je moet aan de bovenzijde van di bonrat schotels opzetten dan zul je nog iets lager kunnen maar met alleen de schroefset 65mm zitten ook vrij extreem korte veertjes onder
:P
dus binnekort in productie20 april 2010 om 17:43 #17623451origineel gepost door pipo
vandaag bijv-maxx geweest set voor de astra is klaar de de calibra zijn ze nog bezig.mar komt er iig wel voor en achter verstelbaar.
aan de voorzijde tot max 65 mm of je moet aan de bovenzijde van di bonrat schotels opzetten dan zul je nog iets lager kunnen maar met alleen de schroefset 65mm zitten ook vrij extreem korte veertjes onder
:P
dus binnekort in productieSchroefpoten of weer van die schroeven onder de veer?
20 april 2010 om 18:08 #17623452zelfde systheem als corsa en astra g
20 april 2010 om 18:13 #17623453origineel gepost door pipo
zelfde systheem als corsa en astra gOk dat is wel jammer
waarom gebruiken ze de poten van de vw jetta niet?
dit moet toch wel passend te krijgen zijn lijkt me!20 april 2010 om 18:21 #17623454origineel gepost door pipo
Oh, ik dacht dat je ook voor de verstelbaarheid én de levenslange garantie betaalde ;)
20 april 2010 om 18:25 #17623455origineel gepost door 2000
origineel gepost door pipo
Oh, ik dacht dat je ook voor de verstelbaarheid én de levenslange garantie betaalde ;)
Vraag me af wat ze rekenen voor een opfrisbeurtje voor een set gele Koni’s?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.