Spoed ; Dikke rook uit uitlaat,Power weg,Stank binnenin

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Spoed ; Dikke rook uit uitlaat,Power weg,Stank binnenin

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
  • Auteur
    Berichten
  • #17913963
    ahrend
      Lid sinds:
      31 December 2005

      Tjong jonge jonge :swear ,wat word ik ziek van al die bieders :puke die dan achteraf GEEN kopers blijken te zijn,het ene smoesje is nog slechter dan het andere :thumbdown ,zo heb je in een week 4 bieders en zo heb je er geen 1 meer.
      Da’s toch wel een HEEEL groot nadeel van marktplaats,dat vrijblijvende,als ik ergens op bied heb ik ook serieus interesse of ik bied gewoon niet.
      Nou kan ik er nog voor kiezen om hem zowat weg te geven, maar ik ben sinterklaas niet(tis tenslotte pas September he ;) )
      Daardoor word het ‘financiele gat’ naar de Astra ook groter (was een particuliere aanbieder die nog geen euro wou zakken met zijn hoofdprijs) en denk ik dat ik er toch voor ga kiezen om er een ander blok in te laten leggen met dan meteen de distributieriem vernieuwd en dan maar een poosje langer blijven rijden.
      En ach ,het is toch ook gen schande om er in te blijven rijden :afro :agent

      #17913964
      drempelvrees
        Lid sinds:
        4 October 2005

        Marktplaats is gewoon klote, ik heb er een splinternieuwe racefiets op staan die ik vanwege een nekhernia weg moet doen.

        Er komen alleen maar van die goedkope zakken op af met een belachelijke lage bieding, en ik had er laatst eentje die een horloge van €2000 tegen mijn fiets wilde ruilen, sorry maar geen interesse in een horloge. Serieuze mensen zijn er bijna niet op te vinden.

        Succes Ahrend met je beslissing, groetjes René

      2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.