spiegelverwarming

Forumindex Forums Modellen Kadett spiegelverwarming

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    GS2.6
    Deelnemer

Is dit wel eens geleverd bij Kadett E, nee toch?

Iemand tips voor eigen knutsel?

Anoniem

Dacht het wel, en anders is er wel wat te knutselen van Astra F spiegels

martijn_maja
        Deelnemer

is orgineel op de E kadett leverbaar geweest altijd in combinatie met electrisch verstelbare spiegels.
          De spiegel verwarming werkt on afhankelijk van je achterruit verwarming.
          Op de gsi kwam je deze optie nog wel eens tegen. Zover ik weet is het ook nooit standaard geweest op de champion uitvoering.
          De gsi,gt,frisco en andere actie modellen zijn er wel standaard op voorbereid, ook sommige gewone modellen van de kadett hadden dit voorbereid vooral de latere modellen.
          De bedienings knoppen zitten naast je handrem net als de knoppen voor electrische ramen. er is een losse bekabeling voor in de auto gelegd waar een aparte zekering bij zit aan de onderkant van je zekering kast.
          De spanning aanvoer zit aan bestuurders kant achter de kunstof kap bij je motorkap hendel.
          Niet alle modellen hebben standaard de plus spanning hier liggen, maar is makkelijk zelf te maken.
          gr,martijn

Caravan-E
          Deelnemer

@Mr.F wrote:

Weet het zeker, precies zoals hierboven beschreven staat zit ie bij mij erin!! Naast de knoppen van de elektrische ramen idd.

KadAstra-EF
            Deelnemer

@Caravan-E wrote:

@Mr.F wrote:

Weet het zeker, precies zoals hierboven beschreven staat zit ie bij mij erin!! Naast de knoppen van de elektrische ramen idd.

Oh ? :shock:

Ik heb een Life uitvoering.
              Ik ga zsm kijken :D

Rik ;)

Pat70

Heb het in m’n gsi16v zitten. Staat ook op het schildje aangegeven.
                Wordt bediend via de schakelaar voor je electrisch verstelbare spiegels (die met dat kleine joystickje) Hierop zit een groen knopje dat bij indrukken de verwarming inschakeld en dan gaat branden.

wim-v6
                Deelnemer

Had het in een Frisco+ Caravan (1.6i hp) samen met Electrische ramen voor..

willem

dqp-sammy
                  Deelnemer

heb hier nog ergens 2 elektr. spiegels e kadett liggen.

KadAstra-EF
                    Deelnemer

Heb nog niet gekeken hoor maar volgens mij heb ik die voorbereiding niet.
                      Kan het me niet herrinneren dat ik ergens een loos stekkertje oid heb onder de tunnel tussen de stoelen.

Rik :sleeping

Vinci
                      Deelnemer

Is prima van Astra F om te bouwen, maar zitten wel verschillen in. Heb het zelf zo gedaan namelijk. En de verwarming moet wel op een timer relais, dus niet constant aan de spanning in elk geval. Dat is hoe het origineel zit volgens de schema’s die ik heb uit de vraagbaak.

Mijne heb ik zelf een joystickje voor gemaakt met relais en vier draads kabelboom, dus kan ook diagonaal bewegen… king:

http://www.youtube.com/watch?v=P0UoRZ_t2KI” onclick=”window.open(this.href);return false;

johan1981
                        Deelnemer

Heb het ook in mijn Kadett E Caravan Expression van 1991 gemaakt.

Losse set spiegels en kabelboompje met bedieningspaneeltje van de sloop gehaald en in mijn auto gemaakt, was bij mij stekker inprikken in contact bij motorkaphendel en het werkt! En vooral in deze tijd van het jaar is het ideaal!!

Heb alleen nog geen elektrische ramen. Is er nooit van gekomen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.