Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Spiegel probleem Vectra C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 februari 2016 om 16:23 #17275436AnoniemLid sinds:
1 January 1970Helaas heb ik zo nu en dan problemen met mijn elektrisch inklapbare spiegels van mijn Vectra C executive. De spiegels willen soms niet openklappen en als ik de linker spiegel stel gaat de rechter spiegel ook. Als de linkerspiegel dan goed staat zet ik de schakelaar over naar de rechter spiegel en kan ik die wel stellen en blijft de linker gelukkig goed staan. Soms bij het afsluiten willen de spiegels niet naar binnen klappen en bij openen van de deuren blijven ze soms in de ingeklapte vergrendel stand staan. Wat zou het probleem kunnen zijn? Overigens heb ik deze problemen ook als door de borstels van de wastunnel de spiegels naar binnen worden geklapt. Krijg ik ze na terugzetten met de hand die dingen niet meer met de sleutel op inklapstand.
Bedankt vast voor het meedenken16 februari 2016 om 20:49 #18310890Ik haak even aan.
Spiegels die tegelijk stellen komt mij bekend voor, echter dan dat rechts meegaat met links…16 februari 2016 om 20:53 #18310891AnoniemLid sinds:
1 January 1970Heb ik ook helaas. Beide spiegels die tegelijk stellen :???:
Kortste slag is eerst uitlezen. Wellicht dat er fouten aan het ligt komen. Gaat het snelst duidelijkheid16 februari 2016 om 21:55 #18310892Is spiegel synchronisatie, Mijne huidge wagen had dit eerst ook, m’n tech 2 aangehangen en uitgezet.
Is dus gewoon uit te zetten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
17 februari 2016 om 16:51 #18310893AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Bartjex88 wrote:
Is spiegel synchronisatie, Mijne huidge wagen had dit eerst ook, m’n tech 2 aangehangen en uitgezet.
Bedankt voor de reacties. Ik heb begrepen nu dat het standaard is dat de spiegels bij links stellen dan ook rechts meegaat. Als dan rechts gesteld moet worden dat dan alleen de rechter spiegel beweegt. 8-)
17 februari 2016 om 20:57 #18310894@hvisser wrote:
@Bartjex88 wrote:
Is spiegel synchronisatie, Mijne huidge wagen had dit eerst ook, m’n tech 2 aangehangen en uitgezet.
Bedankt voor de reacties. Ik heb begrepen nu dat het standaard is dat de spiegels bij links stellen dan ook rechts meegaat. Als dan rechts gesteld moet worden dat dan alleen de rechter spiegel beweegt. 8-)
Het is inderdaad standaard. Mijn Vectra C GTS heeft dit ook. Zodra ik de linker spiegel omlaag doe gaat de rechter ook mee (hij doet het echter wel gespiegeld). Doe ik de linker spiegel naar links (naar buiten), gaat de rechter ook naar buiten (dus naar rechts).
19 februari 2016 om 22:00 #18310895Dat went vanzelf wel.
Vooral als je vrouw er het meest in rijd.
Van de week belde ze me overstuur op want de spiegels waren niet uitgeklapt bij het open doen van de auto
Dus is ze gewoon gaan rijden met ingeklapte spiegels..[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Tot dat ze het irritant begon te vinden dus belde ze me op.
Ik haar uitgelegd dat ze ff stil moest staan ergens langs de weg en op het bedieningspaneel de spiegels uit kon klappen.Later op de dag zij ze dat de batterij van de ab leeg was en dat ze handmatig de auto moest openen.
Tja dan gaan de spiegels ook niet meewerkenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.