Spiegel klapt niet meer in.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Spiegel klapt niet meer in.

• Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 26 maart 2017om 15:25 door Anoniem.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo forumleden,

Ik heb een aantal maanden geleden een Vectra C gekocht. Ik kwam er laatst achter dat mijn spiegels in kunnen klappen (waar ik erg blij mee was). Daarmee kwam ik er ook achter dat mijn rechter spiegel niet goed inklapt. De spiegel heeft moeite met inklappen wanneer het kapje om de spiegelarm zit, je hoort dan een duidelijk zwaar geluid uit het spiegelmotortje komen. Wanneer ik het kapje van de spiegelarm afhaal, of wanneer de spiegel zelf het kapje van de spiegelarm afduwt, klapt de spiegel zonder enige moeite in. Nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met dit probleem, en of dit komt doordat de complete spiegel scheef staat (door een eventuele botsing met de spiegel, in het verleden van de auto) of dat het spiegelmotortje door de jaren heen ‘futloos’ is geworden en gewoon niet genoeg kracht meer kan leveren.

Groeten Eelke

bjornspiering
      Deelnemer

Waarschijnlijk is de spiegel door de jaren lam geraakt,omdat er misschien iemand tegen aangereden is of dat mensen er tegen aanlopen en hij die met de hand word recht gezet ofzo, daar kunnen ze dan niet echt tegen, misschien dat dat de oorzaak is waarom die niet meer doet.
        Al zou het ook een andere oorzaak kunnen zijn.

Anoniem

Bjorn bedankt voor je reactie! Misschien dat ik maar eens moet overwegen om een compleet nieuwe spiegel te kopen. Ik zal ook eens bij de dealer naar m’n probleem vragen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.