Spiegel afgetrapt!

Forumindex Forums Modellen Tigra Spiegel afgetrapt!

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    spooky26

ik zag het filmpje wel 0.o dan voel je je knap lullig als vrachtwagenchauffeur :shock: dat wens je niemand toe…

Anoniem

lol..

Anoniem

-offtopic gelukkig wel een auto van dat andere duitse merk :jerry

Anoniem

..was ook niet echt handig van die truck(er).. :)

Hij had beter dat hek voorbij kunnen rijden en dan achteruit steken.. alhoewel.. ook daar is weinig draairuimte.. maar dit kon ook niet.. :puke

Anoniem

-offtopic Ik ben zelf vrachtwagenchauffeur. Dit zijn dingen die kunnen gebeuren. Speek gelukkig niet uit ervaring. Ogenschijnlijk had hij geen idee van de lengte van zijn truck. Wat mij het meest verbaast dat hij als hij het terein oprijd nog steeds niet in zijn spiegel heeft gekeken :wtf had hij voortijdig kunnen stoppen en meer schade voorkomen :swear Achteruit rijden is geen optie denk ik. Wie weet moet hij wel een heel stuk rijden op het terein om te laden/lossen -offtopic
              Ontopic waar dit topic om is begonnen gaat nergens over. blijf van iemands spullen af. Mocht het per ongeluk gebeuren door parkeren. Laat dat wat gegevens achter

marzaz

sterke spiegels hebben die vw’s :p

Anoniem

De draaicirkel van een auto is als je achteruit rijdt, altijd iets korter/kleiner dan vooruit. Ik vind vooruit in vakjes inparkeren vaak ook “enger” dan achteruit, ik kan achteruit kortere efficientere bochten (spiegels) draaien. Ik ben geen vrachtwagenchauffeur maar ik ga ervan uit dat dat met een vrachtwagen ook wel een beetje zo is..

Anoniem

maar inderdaad, het ging over spiegels en aftrappen… Gij mag niet ongevraagd aan andermans spullen zitten.. ! :puke on them who commits the crime..

Darkspy

@Helmer opelfan wrote:

Man dat is nog niks. Zie dit filmpje :shock: :jerry Spiegel hangt er een beetje bij :D
                      http://youtu.be/WIqDWJ4e99U” onclick=”window.open(this.href);return false;

moest even 2 keer het filmpje zien toen merkte mij pas op dat daar een zwarte auto stond geparkeerd xD die mee werd gesleurd. :jerry

Anoniem

Its magic hahaha

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.