Speling in het stuur

Forumindex Forums Modellen Astra Speling in het stuur

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    AstraG5

Hallo Leden.

Ik heb sinds deze week problemen met mijn stuur uit mijn Astra G uit 99.
      Eerst hoorde ik terwijl ik linksom draaide een tik achter het stuur en ging wel eens wat zwaarder met terugdraaien of bleef even in deze positie staan.
      Heb toen me stuur een keer naar voren en achteren gehaald en toen klikte me stuur iets naar voren waardoor ik me stuur nu opzij en naar boven kan bewegen.

Heb me stuurkappen eraf gehad en zag dat er achter het stuur een grijs kastje zit waar hier het stuur dus uitklapt. Ik kan het stuur er wel in terugduwen maar trek hem er net zo gemakkelijk weer uit.

Wie weet wat dit is? En kan het kwaad als ik hiermee rondrijd??

Gr Frans

Laagvlieger
      Deelnemer

Daar zit iets niet goed.
        Spulletje zal toch allemaal even los moeten om te kijken wat er mee is. Meestal is er gewoon een bout van zo’n kruiskoppeling los.
        Of je moet zo iemand zijn die zich elke dag optrekt aan het stuur bij het uitstappen enzo. In dat geval is het lager in de stuurkolom kapot.
        Ik zou er dus snel even naar laten kijken want een los stuur is niet veilig.

AstraG5

origineel gepost door Laagvlieger
          Daar zit iets niet goed.
          Spulletje zal toch allemaal even los moeten om te kijken wat er mee is. Meestal is er gewoon een bout van zo’n kruiskoppeling los.
          Of je moet zo iemand zijn die zich elke dag optrekt aan het stuur bij het uitstappen enzo. In dat geval is het lager in de stuurkolom kapot.
          Ik zou er dus snel even naar laten kijken want een los stuur is niet veilig.

nee ik zet me nooit af of het stuur.
          ja af en toe wil het stuur niet omdraaien of terug draaien.
          moet morgen een rit naar drenthe maken, maar dat raden jullie zeker af.

Laagvlieger
          Deelnemer

dat kun je het beste zelf beoordelen natuurlijk.

TheGeneral

Persoonlijk zal ik er eerst naar kijken is toch lullig als je moet je moet uit wijken en het stuur blijft hangen….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.