Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Speedy Corsales –> Throttle Bodies!!!! update 22-4-11
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 februari 2011 om 20:06 #17816264
henk weet idd waar hij mee bezig is!
22 februari 2011 om 20:09 #17816265Hey kerel,
Je bent weer goed bezig zie ik..
vraagje doet die maat van jou nog kunstof lassen?22 februari 2011 om 20:26 #17816266benzinedrukregelaar moet na de feulrail komen. bij mij komt de aanvoer van de benzine aan de bestuurderskant de TB in dan darmpje dan 2de TB dan weer een kort darmpje, en dan die regelaar. (zijkant aansluiting regelaar) en dan de onderkant van de regelaar gaat retour naar de benzinetank
24 februari 2011 om 19:08 #17816267[rquote=1875551&tid=142594&author=CORSA2L16VALVE]benzinedrukregelaar moet na de feulrail komen. bij mij komt de aanvoer van de benzine aan de bestuurderskant de TB in dan darmpje dan 2de TB dan weer een kort darmpje, en dan die regelaar. (zijkant aansluiting regelaar) en dan de onderkant van de regelaar gaat retour naar de benzinetank[/rquote]
oke, dat is goeie informatie, komt dat helemaal goed!!Hij doet nog altijd kunstof lassen ja, heb je zijn nummer nog? Anders even U2U
20 maart 2011 om 13:00 #17816268Helaas nog altijd geen vorderingen hier, wel een vraag:P Was gister even bezig geweest met de kabelboom voor de KMS, mij viel op dat voor de injectoren aan te sturen, er maar 2 kabels worden gebruikt:hmmz 1 uiteraard de voeding voor alle 4, maar die andere (massa aansturing/inspuiting) ook 1 kabel voor alle 4 de injectoren? Hoe gaat dat dan werken? Moet toch op zijn minst een parallele inspuiting zijn, maar het liefst een sequentieele inspuiting natuurlijk…. Of ik zie iets over het hoofd?
20 maart 2011 om 13:05 #17816269[rquote=1895833&tid=142594&author=OrangeArrow]Helaas nog altijd geen vorderingen hier, wel een vraag:P Was gister even bezig geweest met de kabelboom voor de KMS, mij viel op dat voor de injectoren aan te sturen, er maar 2 kabels worden gebruikt:hmmz 1 uiteraard de voeding voor alle 4, maar die andere (massa aansturing/inspuiting) ook 1 kabel voor alle 4 de injectoren? Hoe gaat dat dan werken? Moet toch op zijn minst een parallele inspuiting zijn, maar het liefst een sequentieele inspuiting natuurlijk…. Of ik zie iets over het hoofd?[/rquote]
nee hoor, draai ook gewoon op 1 injector drive.
Sequentieel is iets netter, iets zuiniger maar wel weer iets complexer.Like said beide manier werken.
En de meeste draaien gewoon op 1 injectordrive :angel21 maart 2011 om 19:00 #17816270oke, wist niet dat het bestond… Maar dan spuit er ook altijd 1 injector tijdens de uitlaatslag van 1 van de cilinders, toch?
21 maart 2011 om 19:02 #17816271dat gaat zo snel dat merkt die motor niet eens…
22 april 2011 om 17:18 #17816272Eindelijk is het chroom van GTE terug gekomen:D Zou eind januari/begin februari al klaar zijn geweest, maar helaas…. Bij deze een paar :kewlpics
Ik hoop morgen tijd te krijgen om de TB’s te gaan monteren:D
[img][img]
[img]
[img]http://
[img]
22 april 2011 om 21:22 #17816273Dat ziet er zeer mooi uit!!:o:thumbup
23 april 2011 om 13:10 #17816274Porno! :o
23 april 2011 om 15:20 #17816275vandaag nog wat tijd vrij kunnen maken, hier de pics:D
[img]
[img]
[img]
[img]
[img]23 april 2011 om 18:03 #17816276zeeeeeer netjes:wors
23 april 2011 om 20:57 #17816277onstekinghuis word toch nog wel aangepakt of niet , voor de rest ziet er netjes uit:thumbup
23 april 2011 om 21:00 #17816278Lijkt me dat ie op een appart onstekingsysteem gaat rijden.
24 april 2011 om 11:08 #17816279[rquote=1919881&tid=142594&author=Xe_freakgrunn]onstekinghuis word toch nog wel aangepakt of niet , voor de rest ziet er netjes uit:thumbup[/rquote]
ja die gaat er vanaf, dit is alleen om het gat te dichten zeg maar… De KMS computer die ik ga gebruiken, gaat de ontsteking aansturen…24 april 2011 om 21:30 #17816280ziet er mooi uit vincent, mijn TB’s lopen inmiddels en alleen het geluid is al porno! echt een vet blok.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.