Speedlock, automatisch vergrendeling bij het wegrijden.

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Speedlock, automatisch vergrendeling bij het wegrijden.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    ZafirB

bij het wegrijden (+/- 5 km/u) worden de portieren van mijn Zafira vergrendeld. Maar tijdens het rijden kan ik van binnenuit gewoon de portieren ontgrendelen? Hoort dit ook zo te werken? ik had verwacht dat je tijdens het rijden met deurhendel niet zo maar de deuren kon openen !

Zafira CNG

Dat lijkt me wel toch en dat wil je toch ook?

Heb meteen een vraagje: is dat iets wat je in kunt stellen (auto vergrendeling)?

Ik heb het ook op mijn BMW; daar moet je 2x aan de deurhendel trekken om de deur open te doen…

ZafirB

Wat ik wil is dat het bij het 1x trekken aan de deurhendel portier niet meteen opengaat, maar zoals bij je BMW na 2x trekken open gaat.

Ja dat kun je bv met OP-COM instellen (speed dependent locking).

hennyw

automatische vergrendeling is voor buitenaf.
            een zgn carjacking systeem.
            van binnenuit gaan de deuren open en ook bij een eventueel ongeluk worden de deuren geopend.

ZafirB

@hennyw wrote:

automatische vergrendeling is voor buitenaf.
              een zgn carjacking systeem.
              van binnenuit gaan de deuren open en ook bij een eventueel ongeluk worden de deuren geopend.

Ja maar, horen de deuren bij meteen 1x trekken van de hendel open te gaan. Bij bv bmw of Insignia van mijn broer gaat het open als je 2x achterelkaar hendel trekt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.