Speciale (hulp) oproep – Admiraal ambulance

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Speciale (hulp) oproep – Admiraal ambulance

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Modder-eter

Beste Opelfans,
      Mijn beste maat heeft helaas nog maar enkele weken te leven. Hij is 42 jaar dus dit is veel te vroeg. Nu heeft hij in het verleden een Opel Admiraal ziekenwagen gehad. Tevens vele andere Opel modellen want hij is gek van Opel. Bij mijn laatste bezoek aan hem gaf hij aan met mij nog naar enkele Plaatsen toe te willen. Hij woont in Medemblik en de plaatsen waar hij naar toe wil zijn maar enkele kilometers van zijn huis af. Nu leek het mij heel erg mooi om hem in een oude Opel (liefst een Admiraal ziekenwagen) thuis op te halen en dan dit ritje te maken. Dit zou de verrassing van zijn leven zijn. Ik weet niet of ik deze oproep op de juiste plaats op het forum heb geplaatst maar als dit niet zo is dan hoop ik dat een moderator dit even wil aanpassen.
      Vriendelijke groet, Cor Meester.

Modder-eter

Jammer dat er nou niet 1 Opelfan bestaat die dit ff wilde doen. Afgelopen zaterdag nacht is me maat overleden. Hartelijk bedankt! Ook namens zijn familie en kinderen.

chieltjuh
        Deelnemer

gecondoleerd.

dion87

gecondoleerd.. erg spijtig.

ik weet trouwens ook niemand met zo’n auto als je vroeg, misschien dat dat ook de reden is dat je er niks over hoorde..

StinG

gecondoleerd

maar je hoeft niet te danken hoor, misschien is er hier wel niemand die de gewenste auto heeft.
              Als dat wel zo was had die gene maar een dikke week de tijd en niet iedereen is hier dagelijks te vinden.
              Daar aan gedacht ? Vind die “hartelijk bedankt ook namens…” beetje ongepast

just my 2 cents

Anoniem

Gecondoleerd.

De auto die je vroeg heb ik hier op dit forum helaas nog nooit gezien.

Silver

ook van deze kant gecondoleerd.
                  Ik heb even in de zoekfunctie gekeken naar Admiraal ziekenwagen, er zijn geen hits op deze titel.
                  dus de kans dat iemand van hier z”on auto heeft is heel klein.
                  Ik zit hier al heel wat jaartjes en heb eigenlijk nog nooit zon auto gezien hier op het forum.

RISL
                  Moderator

Veel sterkte gewenst.
                    Maar die sneer is inderdaad wat onterecht, er is hier nu eenmaal niemand met de wagen die je vroeg.
                    Zulke verzoeken krijgen we namelijk vaker en we doen dan ook ons best om iemand te helpen (zo zijn er laatst heel veel Manta’s bij iemand langs geweest). Wie weet hadden we meer kunnen doen als je het wat beter onder de aandacht had gebracht, door zelf een paar keer te reageren, zodat het in beeld bleef.

Ikzelf zie dit topic namelijk nu pas voor het eerst.

Laten we het topic nu maar sluiten, het heeft weinig zin om hier op door te gaan.

Modder-eter

Sorry.
                      Ik weet nu dingen die ik tijdens het schrijven van me reactie nog niet wist. Als ik die wel geweten had dan had ik wel anders gereageerd. Verder dank voor de steun betuigingen. Succes met het forum en met de Opels natuurlijk.
                      Vr. gr, Cor Meester.

rowan013

Gecondoleerd met het verlies. Sterkte

Darkspy

gecondoleerd ! Heel veel sterkte ook aan de familie !
                          Is inderdaad jonge leeftijd ! Ik zie deze topic ook net voor eerst.
                          Ik ken ook niemand met zoon auto, aan mij had je ook niks.

Kaneda
                          Deelnemer

gecondoleerd

Anoniem

@Modder-eter wrote:

Sorry.
                              Ik weet nu dingen die ik tijdens het schrijven van me reactie nog niet wist. Als ik die wel geweten had dan had ik wel anders gereageerd. Verder dank voor de steun betuigingen. Succes met het forum en met de Opels natuurlijk.
                              Vr. gr, Cor Meester.

heel veel sterkte met dit verlies

begrijp best dat het errug zwaar is
                              en dan zo,n reactie postten komt meer uit hoe je je op zo,n moment voelt
                              dus ook dat kan ik nog een beetje begrijpen

je hebt het in iedergeval weer recht gezet :thumbup

ik ken maar 1 iemand die zo,n auto in z,n collectie heeft
                              helaas niet gekeurd dus had zo snel ook niet gelukt

en weet ook nog 1 te staan die half gesloopt is
                              dus beide gevallen was niets geworden helaas

verder zijn deze auto,s verschrikkelijk zeldzaam

weet cker dat er hier liefhebbers zat zijn
                              die toch de moeite wel hadden willen nemen om een laatste wens
                              van je maat te vervullen
                              maar de tijd was gewoon te krap

nogmaals heel veel sterkte
                              ook voor familie en vrienden

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.