Omdat ik een groot voorstander ben van “Eerst voorstellen, dan slap lullen”, bij deze m’n voorstel-topic.
In het dagelijkse leven wordt ik met Ben aangesproken.
Ben nat. vrachtwagenchauffeur, half int. nat. (België en sinds kort Duitsland.) Dat doe ik bij Action met zeer veel plezier.
Daarnaast heb ik een motor, Yamaha YZF600R Thundercat, en zit ook daar op een forum (Thundercat.nl). Heb tevens een “nieuwe” vriendin (heerlijk ding :cool:) sinds een klein jaar, en dát is de reden dat ik, en daar gaat het hier ook om, een andere auto gekocht heb.
In m’n vorige relatie hadden we 2 auto’s, en ik weet dat ik nu ga vloeken, dus zeg het héél zachtjes, maar dat waren 2 VW’s…… :o
Een Golf TDI 110pk, en een Vento 1,8 benzine. De diesel ging naar haar, en ik nam de benzine. Dus ja, ik ben/was een VW-rijder. Maar 60km van je werk af wonen, 120km per dag, 5x in de week, dan gaat het wel erg snel met de benzine……..
Waarom dan nu een Opel? En ook daar ben ik eerlijk in, crediet-crisis.
Voor het geld wat ik voor m’n Opel heb neergelegd waar alles op en aan zit, had ik een VW met alleen elect. ramen voor en achter.:o
En de Opel bevalt me tot nu toe zeer goed.:thumbup
Wat heb ik dan?
Ik rij sinds kort een Opel Vectra, 2.2 DTI Station Sport-edition. Hij is uit 2001, net 200000km gelopen, en zo ongeveer alles zit erop en eraan. Het enige wat ik “mis”, zijn elekt. ramen achter. Aan de andere kant, echt missen doe ik het niet, zit ook climate-controle in.
Hij is zwart van kleur, en de foto’s volgen nog wel een keer. Hij is verder ook gewoon nog helemaal standaard, wat onder standaard “sport-edition” valt uiteraard.
En waarom op het forum?
Omdat ik simpelweg geen idee heb over het hoe en wat van Opel’s, en ik hoop hier m’n kennis wat uit te kunnen breiden.
Ik denk dat ik nu wel uitgebreid genoeg geweest ben.
Gegroet, S.N.