speakerset vectra GTS 2.2 bj 2004

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum speakerset vectra GTS 2.2 bj 2004

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    fishing4ever

hoi forum leden

ik wil mijn speaker set in mijn vec upgrade zit nu de standaard set in en wil eigenlijk ook de standaard radio
      gebruiken heeft iemand daar iedeen over en zo ja wat hebben jullie er zoal aan gedaan en wat waren de kosten
      hier zoal van

gr fishing4ever

turbosix
      Deelnemer

Vectra C toch?
        Welke radio heb je er in zitten?

Toen ik alleen een dure composet op mn CD30 in de astra had aangesloten verbeterde het maar iets maar met standaard speakers op mijn CD70 in de Vec klinkt al veel beter dan de CD30 met composet.

Dus die upgrade van CD30 naar 70 is in mijn ogen de beste.
        Nog beter is een externe versterker met composet plaatsen natuurlijk.

Welk merk?
        Dat is smaak en budget afhankelijk maar ga nooit voor de hele goedkope merken met grote beloftes natuurlijk dan ga je er op achteruit.

speaker
        Deelnemer

Tja … je kan alle kanten op met upgraden.

Ik doe regelmatig van div auto-merken een upgrade , en div merken compo-sets.
          Maar vooral compo-sets van Phoenix Gold en Rainbow. Als je deze neemt en je stuurt ze aan met een ‘kleine’ versterker dan is het geluid al vele malen beter. Maar wil je het perfect dan is het zaak om de deuren,etc goed te dempen. Wij gebruiken hier STP dempingmateriaal voor. Dan weet je helemaal niet wat je hoort !!

Maargoed… daar heb je ook wel een budgetje voor nodig.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.