Speakers Zafira A OPC uit 2003

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Speakers Zafira A OPC uit 2003

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    erve156

Kan iemand me vertellen wat voor speakers er in een zafira A OPC uit 2003 zitten (dus Vermogen en type) , zowel voor voor als achter?

Iemand verder tips om andere goede speakers in te bouwen die redelijk wat kick bass geven.

Dan nog een vraag hoe zo goed mogelijk een versterker in te bouwen….wie heeft tips of sites waar dit voor een zafita al is gedaan.. Thanx

midnight black
      Deelnemer

Moet je teleurstellen: zitten gewoon de standaard Opel speakers in.

Dolby
        Deelnemer

Moet wel zeggen dat er uit de standaard speaker een zeer goed geluid uit komt. Helaas heb ik ontdekt dat rechter achterdeur de box kraakt. Ben nu op zoek naar 2 nieuwe speaker voor in de achterdeuren zijn die 13cm? Net zoals bij de Astra G?

Wil wel kijken voor een 2 weg systeem zodat de kinderen ook extra tweeters hebben. Omdat standaard in de achter deuren maar 1 midtone speaker in de onderkant deur zit.
          Ben tot nu toe van plan om de Pioneer TS-WX77A te verkopen omdat er helaas net geen voldoende plaats is wanneer ik alle 7 stoelen heb uitgeklapt. Daarom ben ik nu op zoek
          naar goede 2 weg speakers die ik kan monteren met zo min als mogelijk aanpassingen.

Haasje17
          Moderator

zijn voor en achter even groot, meen 16,5.

Tja, wat wil je berijken met versterker en speakers, zou tevens flink demping aanpassen.

Dolby
            Deelnemer

@Ron, Ik wil gewoon goed geluid hebben in mijn Zafira. En moet zeggen dat mijn voor speakers super goed geluid uit komt. En dat wil ik nu ook
              achter in de deuren installeren. Want mijn Pioneer TS-WX77A gaat de verkoop in. Geen ruimte meer om in de Zafira te plaatsen i.v.m. 7 stoelen bruikbaar
              moeten zijn.

@Haasje17 wrote:

zijn voor en achter even groot, meen 16,5.

Tja, wat wil je berijken met versterker en speakers, zou tevens flink demping aanpassen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.