Speakers vervangen

Forumindex Forums Modellen Insignia Speakers vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    RME
    Deelnemer

In onze insignia sport stourer uit 2010 wil ik de achterdeur speakers vervangen hoe kan ik dat het beste doen zonder beschadigingen

netebuk
      Deelnemer

@RME wrote:

In onze insignia sport stourer uit 2010 wil ik de achterdeur speakers vervangen hoe kan ik dat het beste doen zonder beschadigingen

Ik zal dit ook volgen, ik denk dat mijne speaker achteraan gebroken/los is.

Miki
        Deelnemer

Laat me raden, links achter??
          Heb ik al vaker gelezen.. Heb ik soms ook last van, lijkt mij alleen als de auto lang in de zon heeft gestaan?? Heb op vakantie een paar keer gehad dat links achter vervormde, maar zogauw ik het volume opschroefde, klonk het weer normaal, en de volgende ochtend klonk de speaker weer normaal. misschien een slecht contact dat gevoelig is voor warmte??
          Ik wil ook wel een how-to zien voor de bekleding van de achterportieren. :D

RME
          Deelnemer

Inderdaad linksachter, in de zon vervorming van geluid s’morgens is het over.

netebuk
            Deelnemer

@RME wrote:

Inderdaad linksachter, in de zon vervorming van geluid s’morgens is het over.

klopt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.