Speakers in hoedenplank plaatsen Corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa Speakers in hoedenplank plaatsen Corsa b

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Blurrah

Hallo allemaal,

Sorry dat ik meteen zo met de deur kom binnenvallen met mijn eerste post, maar ik heb een paar vragen over mijn Corsa B uit ’98 die ik sinds kort heb, en helemaal gek op ben!

Nu wil ik graag speakers in mijn hoedenplank plaatsen, hiervoor heb ik een speakersetje gekocht van JBL, namelijk de GTO6528, het zijn 16,5 cm speakers.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Is de standaard hoedenplank sterk genoeg om deze te houden?

En vanaf waar kan ik de kabels vinden (achter het roostertje naast de hoedenplank misschien?) Kan ik dan ook luidsprekerkabels verkrijgen bij de Praxis?

Ik was niet echt slim geweest met het inplannen en wou het morgen allemaal gaan doen, alleen heb nog geen luidsprekerdraad, en alleen de Praxis is open morgen bij mij in de buurt!

Alvast heel erg bedankt voor de hulp! :D

Peer010

die hoedenplank gaat het niet houden hoor
        had in mijn corsa een stuk mdf plaat gelegd en daar me boxen in geplaatst

suc6

Blurrah

Moet ik dan een MDF plaat snijden in de vorm van de hoedenplank en die daar dan plaatsen ipv de hoedenplank?

Peer010

nee je kan hem erop leggen en vastschroeven en dan een net doekje eroverheen
            je hebt van dat zwarte dunne stof kunnen ze gelijk je boxen niet meer zien
            alles wat in t zicht is kan gestolen worden

Blurrah

Ok heel erg bedankt!
              (Kan ik deze toevallig ook scoren bij de praxis?)

Sorry dit is mijn allereerste auto dus heb totaal geen ervaring hiermee nog! :P

Peer010

wat zo’n stofje ???
                weet niet gewoon een stoffenwinkel of op de markt kan je een stuk doek halen
                succes en veel veilige kilometers met je eerste waggie;)

Blurrah

Oh sorry ik bedoelde eigenlijk de mdf plaat, maar zo te zien kan je dat daar krijgen!

Dank je wel, er zit al meer dan 1500 kilometer op en ik geniet ervan!

Peer010

:D:D:D:D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.