Speakers in astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Speakers in astra F

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Duijmpje

Ik ben onlangs naar halfords gegaan om te kijken voor nieuwe speakers in me auto.
      hier vertelden ze me dat ik speciale speakers moest halen bij de opel dealer voor in me voordeur.
      omdat andere speakers niet pasten. klopt dit ??

kadeddilac
      Deelnemer

Nog nooit van gehoord.

Gewoon het rooster weghalen en opmeten welke diameter met welke max. diepte er in kan…

kiyamizio

idd anders ga je toch naar een audio zaak ipv halfords want het blijkt dat die er niets van snappen

Astra F Vaassen
          Deelnemer

En anders opvulringen maken, heb ik ook gedaan! Zoek anders even op het forum of google wat de standaardmaten zijn ;)

derartz
            Deelnemer

moet je niet gewoon speciale ringen hiervoor kopen? zie topic viewtopic.php?f=5&t=148907&p=1938096&hilit=speaker+ringen#p1938096

gaat daar wel over een astra g, maar ik verwacht dat het bij een f ook zo is. de reden dat je speciale ringen nodig hebt is dat anders je andere speakers te diep in de deuren vallen en je raam dus niet meer open kan. zonder die ringen gaat het dus niet passen en dat bedoelen die apen van halfords

Astra F Vaassen
              Deelnemer

Die van mij zitte op het diepste punt en het raammechanisme raakt niks hoor, alleen zit daar een afvoerpijpje van het water ofzo die blokkeerd de boel, dat is het irritante eraan ;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.