speakers corsa b voordeur

Forumindex Forums Modellen Corsa speakers corsa b voordeur

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Corsaboyrick
    Deelnemer

Het ziet er mooi uit ! wat ik inderdaad zou doen is de versterker verhogen of verticaal tussen de sub,s bouwen op een plank.

Hard gewerkt vandaag dat zie ik wel :D

Fragun

en ja hoor mijn ringen zijn toegekomen!!
        zodra ik weer en uurtje heb van de week eens inbouwen
        wel al gehoord da ik best een stuk uit de zijpanele snij want zou wel eens boxe kunne kapotklemmen
        iemand een idee hoe dit best te doen?

juruca
        Deelnemer

Ik ben ook van plan de speakers in de voordeur te vervangen want ze zijn geheel versleten.

Nu heb ik alle schroeven van de onderste kunstof bekleding gedemonteerd maar de bekleding komt niet los.

Ik wil ook niet te hard er aan trekken omdat ik bang ben iets kapot te maken.

Wie heeft voor mij een aanvullende tip om die onderste bekleding los te krijgen ?

Bedankt!

Muppetnl
          Deelnemer

Losmaken van het paneel als volgt :

Eerst haal je het rubber gedeelte los wat Over bovenkant bekleding loopt naar raam toe kan je loshalen met een schroevendraaier eronder te wippen

Dan alle schroefjes en kapjes loshalen en dan moet je hele deurpaneel er zo af kunnen pakken

Er It 2 schroeven zijkant deur bkleding 6 schroeven bij de deurbak een achter het plaatje van je spiegel kap en 3 schroeven bij je deur hendel waar ook je tweeter inzit

Hopelijk kom je er zo mee verder ;)

tamiya
            Deelnemer

Onderste bekleding zit met 7 schroeven vast. Als je die er uit hebt, even een ruk aan het paneel geven( in de richting van de grond) en je onderste paneel is los. Houdt rekening met eventuele bekabeling voor elektrische ramen ;)

juruca
              Deelnemer

Thx!

Ga ik proberen :thumb

juruca
                Deelnemer

Vandaag m’n bestelde speaker binnen gehad.

Ik had een setje op ebay gekocht compleet met ringen voor 40 euries..

http://www.ebay.de/itm/281218029477?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik moet zeggen het setje paste perfect in de deur.

De demontage van het onderste deel ging ook goed na een tip om er een klein rukje aan te geven :thumb

Zo dat is ook weer in orde want de speakers voor waren helemaal opgeblazen…

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.