Speakers achteraan H GTC… defect?!

Forumindex Forums Modellen Astra Speakers achteraan H GTC… defect?!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Jefkere

Hallo,

Vriend van me merkte het vandaag op… komt geen moer meer uit men achterste speakers… echt raar, bij beide!
      Morgen ga ik eens checken op foutcodes… dacht eerst aan de fader die verzet was, maar hier komt het 2e rare.
      Als ik naar beneden ga met mijn wieltje slaat hij gewoon “fader” over! ‘k Denk misschien een programmatiefout ofzo…
      Iemand ervaring mee?
      Ben nietecht iemand die steeds zijn muziek volle bak draait, dus daaraan kan het niet liggen denk ik…

Groetjes,

Jefkere

Jefkere

Update: Geen foutcodes…

Spacejam
        Deelnemer

Is de radio ooit vervangen? zo ja, check de audio index.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Jefkere

Ik denk dat die van de garage hem is afgemeld heeft… toen hij aan het prutsen was met dat UHP4 probleem…
            Want voor dat bezoekje kwam er enkel “Display Save” en nadien kwam er soms ook “Headunit Save” tussen. Heb nadien dan alles goed gekregen met de opcom door mijn uhp4 er weer vantussen te halen. Toen ik de beveiligingscode van het scherm weer goedkreeg waren alle meldingen weg… misschien dat?

Jefkere

Even 14p verder gaan ophalen :)

Ik heb namelijk de oplossing…
              Door de problemen met mijn toenmalige CD70 Navi – GID en aansluiting van mijn UHP4,
              was ik hiermee naar de garage gegaan…
              blijkt nu dat de garagist in de Variant Configuration van de Radio zitten prutsen heeft!
              Daar kan je dit aan/uit zetten etc.
              Ik wist niet dat dit bestond… maar blijkbaar ondersteunt geen enkele Opcom de variant configuration van een radio.

Intussen heb ik een CID en heb ik een Tech2 nodig voor 2 dingen:
              1) Mijn UHP4 weer aanmelden in de variant config van mijn CID, want dat ondersteunt mijn opcom blijkbaar ook niet.
              2) Mijn optie ”Fader” weer activeren, nadat die domme gast dat uitgeschakeld heeft…

Heb trouwens mijn antwoord gekregen op het Engelse Astra Owners Network.

Jefkere

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.