Speakermaat Opel Combo/Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Speakermaat Opel Combo/Corsa C

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264905
    ArnoDekkers1995
      Lid sinds:
      12 December 2013

      Hallo allemaal!
      Sinds kort ben ik eigenaar van een 1.3 cdti Opel Combo. Deze is nagenoeg gelijk aan de Corsa C.

      Echter zit er niet zo’n fraai geluid in, is er iemand die mij kan vertellen welke maat speakers er hier standaard in de deur zitten?
      Deze zou ik dan graag gaan vervangen.
      Ik heb een aantal dingen gelezen over de diepte met de ramen etc, en met adapterringen, maar word er nog niet helemaal wijs uit.
      En verder, als ik een combosetje zou kopen, kan ik de tweeters hiervan dan ook probleemloos inbouwen boven in de deurstijl (op de plek van de originele tweeters) of zijn hierbij ook nog dingen waarmee ik rekening moet houden?
      Ik ben niet zo thuis in de verschillende maten en uitvoeringen van speakers, vandaar de vraag.

      (Of misschien mensen met betere ideeen hiervoor?)

      Verder, als iemand goede ervaringen heeft met speakers of combosetjes in de corsa/combo dan hoor ik dit graag! :)

      Alvast bedankt!
      Groeten Arno

      (Het gaat om dit model:)

      #18226017
      ArnoDekkers1995
        Lid sinds:
        12 December 2013

        Ik kan niet geloven dat hier niemand ervaring heeft met het vervangen van de front-speakers in zijn Corsa of Combo ;)

        Iemand? Ik zou graag een keer nieuwe speakertjes gaan plaatsen..

        #18226018
        juruca
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 January 2005
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.