Speakerkabel doorvoeren naar portieren

Forumindex Forums Modellen Tigra Speakerkabel doorvoeren naar portieren

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Maus010

Wie weet hoe je netjes je speakerkabels naar de portieren kan doorvoeren??

Tussen de portieren zit namelijk wel een dikke zwarte stekker. Hoe krijg je deze los en kan ik daar eventueel speakerdraad doorheen voeren??

Thnx! ;)

Erwin1987
      Deelnemer

de zwarte ring kun je draaien dan gaat ie los, dan gat er door heen boren aan beide kanten.

Erwin

Maus010

Hmmmm……zal eens gaan kijken. Heb laatst aan die ringen zitten draaien maar kreeg ze niet los. Zal de waterpomptang er eens op los laten dan :P

2e-c14nz

In ieder geval met beleid, want ze dienen uiteraard voor isolatie van de bedrading.

Maus010

Gisteren nog even gekeken.
              Aan de scharnier kant kan ik voorzichtig een gaatje in het rubber maken waar ik de kabel doorheen kan doen. Maar aan de deur kant gaat dat niet.
              Moet ik dan een gat door de stekker boren?? Er worden namelijk een aantal pinnen in de stekker niet gebruikt.

Erwin1987
              Deelnemer

ja door die plastic stekker heen!

wel even kijken naar welke pinnen gebruikt worden!

Erwin

Devil eye

Ik heb het ook gedaan en het werkt “perfect” Alles netjes aangesloten op me versterker maar nu komt er een raar zoemend geluid mee door de speakers in de deur dan en alleen als ik gas geef…:hmmz
                  Laat het weten als het gelukt is en of je ook zo’n raar geluid mee krijgt :P:P

groenetijger

Door het plastic is een idee. Anders kun je altijd nog aan beide kanten een gat boren, en een nette doorvoer maken.

@Devil
                    eye;
                    Nou dat zoemend geluid (dynamo ruis) krijg je niet van je speakerkabels.

2 dingen kunnen het eigenlijk zijn:
                    – Massaprobleem
                    – RCA stoort ergens langs een stroombron, verleggen daarvan verhelpt het probleem

Devil eye

heej groenetijger dankjewel voor je oplossing ik ga het morgen gelijk eens proberen en dan laat ik wel weten als het gelukt is:P

Devil eye

hehe het is gelukt geen ruis meer door de boxen :D
                        bedankt groenetijger you are the king: :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.