Speakerkabel

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Speakerkabel

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Manticore

Hey beste forumgasten,

ik had een vraagje. Ik heb een versterker en deze wil ik aansluiten op mijn compo via een filter natuurlijk met 1.5 mm speakerkabel. Ik heb geen zin om de doorvoerrubbers van de deur te vernaggelen, dus ik wil de standaard speakerdraad van de deur gebruiken en deze in de auto aansluiten op mijn dikkere speakerdraad.

Probleem: ik weet niet welke draden (kleur) ik moet hebben voor de woofer en tweeter. Ik kan natuurlijk wel de deurpanelen eraf halen, maar kom ik er dan achter? Links is het helemaal onduidelijk, omdat daar ook nog de kabelboom zit.

Alvast bedankt.

Silence
      Deelnemer

Ik neem aan dat er al speakers in zitten origineel, dan pak je die kabels om je filter aan te sturen en de kabels die bij je composet zitten voor je “woofer” en tweeter die laatste zal je wel even moeten doorvoeren naar je tweeter.
        De kabels voor je speakers sluit je aan op de speaker uitgangen van de radio en dan moet je vanaf je radio kabels naar je versterker trekken om ze via je versterker te laten spelen.

Om welke opel gaat het eigenlijk want dan kan het wat specifieker worden uitgelegd.

Manticore

Probleem was dat er een speakerkabel naar de doorvoer in de deur ging en van daaruit komen er 2 kabels…
          Maja ik heb het al opgelost, ik heb zelf speakerkabel gelegd. Ging btw om een opel Astra g.

Probleem wat ik nu heb is dat mijn voorste compo aan de linkerkant het niet doet, maja even alles testen en dan komt dat hopelijk wel goed.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.