Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › speakerkabel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 mei 2010 om 20:53 #17221613
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik even een achterdeurpaneeel eraf gehaald omdat ik voor nieuwe speakers aan het kijken ben.
Nu zag ik dat de huidige speakers zeer dunne kabels hebben, mijn vraag is dan ook zijn deze wel geschikt voor pioneer speakers “Pioneer TS-Q172C”.
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/131/201/TS-Q172C/specs.html
misschien zijn de huidige draden van goede kwaliteit maar misschien adviseren jullie nieuwe draden.
Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt,
mvg,
Evert.
24 mei 2010 om 20:56 #17677984Betere kwaliteit speakerdraad is altijd beter, maar zolang je niet met versterkers gaat werken, kan je net zo goed de oude gebruiken, dat verschil merk je dan niet. Om alles door te trekken ben je ook nog even bezig.
Groeten
24 mei 2010 om 21:20 #17677985bedankt voor je reactie.
maar die originele kabel is echt heel dun, het viel me gewoon op. En die originele speakers zijn ook niet van een goede kwaliteit, want ik heb pioneers hier en die zijn iets zwaarder en de woofer is van kevlar. Die originele lijken wel van karton. Maar misschien is die kabel wel gewoon goed.
24 mei 2010 om 21:26 #17677986De oude speakers zijn ook van mindere kwaliteit, maar niet erg slecht. ik had de mijnes in mijn vorige auto ook vervangen voor pioneers(de betere van pioneer ook) aangesloten op me oude kabels, maar een wereld van verschil met de oude speakers, maar je zal niet veel merken als je de betere kwaliteits kabel op zou doen, dat merk je pas als je met versterkers gaat werken.
Groeten
24 mei 2010 om 21:57 #17677987bedankt voor je reactie.
ja die oude speakers zijn niet slecht hoor, ik vind het geluid wel redelijk, maar ik heb achterin alleen woofers en geen tweeters. Ik wilde eerst even kijken voor losse tweeters, maar ik heb besloten om er maar meteen nieuwe pioneer speakers met tweeter in te zetten.
ik ga geen versterker gebruiken, maar ik was gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen op dit gebied en naar jullie mening over die originele kabels.
groeten,
Evert.
24 mei 2010 om 21:59 #17677988Graag gedaan, ik vond het bij mijn auto ook een verbetering met de pioneer speakers, dat waren ook een 2-weg systeem.
Succes!
Groeten
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.