Speakerdraad 2,5mm2 van deur naar auto

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Speakerdraad 2,5mm2 van deur naar auto

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    erve156

Hoe krijg ik mijn 2,5mm2 speaker draad van van voordeurspeaker in de auto.
      Krijg hem niet door de stekker zonder de stekker te slopen..

Iemand ideeen ?? Foto’s

Thanx

TWA
      Deelnemer

Hoeveel pinslots heb je nog vrij? Ofwel in de stekkeraansluiting tussen deur en carrosserie. Zelf met mn Vec B1 had ik precies 2 aansluitingen vrij. Ik heb hierop mn speakerdraad aangesloten. Helaas geen foto van dat werk voor je :???:

Greetz Emiel

Pastra
        Deelnemer

Heb tot de deur 2.5mm2 liggen, en in de deur gewoon standaard.
          Die 20 cm naar de speaker geeft zo weinig weerstand extra dat ik er niet mijn stekkers ga slopen, verspilde energie :jerry

Gr.
          Pastra

joop1970
          Deelnemer

Heb ik ook gedaan, originele draad gehouden in de deuren en stekkers, scheelt een hoop moeite.

TWA
            Deelnemer

Tja…wou t maximale uit mn Hi-, Mid- en Low speakers halen, vandaar dat ik door ben gegaan :jerry ;)

Van 2.5 terug naar 0.75 vond ik gewoon zonde, daarnaast was mn speakerdraad niet de beste draad meer.

joop1970
              Deelnemer

Hi, mid en low dan ook apart aangesloten op je versterker? Als het al gaar is kun je het idd net zo goed vervangen, merken doe je het echt niet.

TWA
                Deelnemer

Klopt…zowiezo heb ik er ook een filter tussen zitten. Ach ik heb toch de gehele auto leeg gehaald, dus kon net zo goed alles meenemen :agent

joop1970
                  Deelnemer

Ja, als alles eruit is werkt het sowieso een stuk makkelijker. Dus eigenlijk triple wire aangesloten. Wel handig, kun je met de versterker de levels per kanaal regelen. Zie je in home audio ook veel, woofer en tweeter apart op een versterker aansluiten. Scheelt een stuk!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.